О художнике АНДРЕЕ КАЗАНДЖИЕ известно мало. Он не принадлежал к художественной династии и не заканчивал профильную художественную школу или институт. Он пришел в украинское искусство в начале 1990-х благодаря Геннадию Подвойскому и Александру Ройтбурду. Казанджий пробовал себя в разных видах…

278

Андрей Казанджий: “Мы выходили в эфир в одесских трамваях”

САША КУРМАЗ розповідає, як погодився співпрацювати з PinchukArtCentre після скасованої виставки, навіщо художникам бути медіаторами, й чому краса – це нудно.
549

Саша Курмаз: «В Україні завжди є ризик, що хтось прийде і зруйнує роботи»

Художниця та дружина Олександра Гнилицького розповідає, як виглядав пострадянський світ «Паркомуни» крізь призму західної культури 90-х.
2086

Леся Заяць: «Паризька комуна» — це комунікативний хаб, де у всіх були свої ролі»

ГЕОРГИЙ СЕНЧЕНКО – об успехе «Печали Клеопатры», нижнем белье Бонито Оливы и инди-роковой атмосфере украинских 90-х.
2387

Георгий Сенченко: «Искусство — это миф. Но жизнь без этого мифа порой невыносима»

КОНСТАНТИН АКИНША – о реакции Москвы на украинское искусство перестройки, панических поисках новых медиа в конце 80-х, советской экзотике на продажу и плохих работах хороших художников.
1647

Константин Акинша: «Москву они испугали»

Художница ВАЛЕРИЯ ТРУБИНА рассказывает о том, как формировались культурные и социальные интересы художников Паркоммуны в 90-х годах, а также о понятии «трансавангард» в украинском контексте.
1528

Валерия Трубина: «Мы расширяли пространство, позволяя зрителю туда войти»

Харьковский фотограф – о старых обидах на мэтров, фотографию до фотошопа и эстетику польских журналов 80-х.
2039

Сергей Солонский: «Мой дед продал корову, чтобы купить цейсовский объектив»

Тетяна Кочубінська розпитує «ФОНД МАЗОХА» про історію їхнього створення, мистецький тероризм як стратегію та найбільш скандальні роботи, які сьогодні не втрачають актуальності.
1517

Фонд Мазоха: «Художник не може бути істориком. Він може бути історичним спекулянтом»

Чому війні не потрібен митець, як оцінювати рутинність життя, і що спільного між снайпером і художником.
1513

Леся Хоменко: «Понять – это и есть победить»

У рамках співпраці Дослідницької платформи PinchukArtCentre та онлайн-видання Korydor ми продовжуємо тему дослідження сучасного мистецтва. Цього разу йтиметься про кураторський досвід та інституційну критику. Співрозмовницею Тетяни Кочубінської стала Анна Смолак – запрошена кураторка проекту «Переосмислення». Варто зазначити, що PinchukArtCentre уперше в своїй діяльності…

1721

Анна Смолак: “Ми підважуємо традиційні інституційні наративи музейного типу, які пропонують лінійний спосіб мислення”


спецтеми:

теги
(само)цензура архів архів сучасного мистецтва виставка візуальне мистецтво війна гуманітарна політика дискусія документальне кіно жінка в мистецтві книжки колонка креативна економіка критичне мистецтво культура культура й інновації культурна політика культурний менеджмент куратор кіно література малі міста медіа мистецтво місто насилля освіта пам'ять політика включення проекти пропаганда самоорганізація самоцензура свобода соціальне мистецтво сучасне мистецтво фемінізм фотографія цензура європейський досвід ідентичності інновації іншування історія історія мистецтва