Есть художники, описывающие мир как интерьер собственного «я». Фотография Сергея Лебединского не заякорена на собственном доме, реальном или воображаемом. Наоборот, она является непрерывным движением, представленным шкалой тем и мотивов, генерирующих несколько хронотопов. Прежде всего, восточноукраинский…

Украинская ночь Сергея Лебединского

НАТАЛЯ ЄРЬОМЕНКО ризикнула написати про Чернівці зі світського погляду й проаналізувала битви за історичну пам'ять у місті.

Чернівці: пастка однієї історії

КАТЕРИНА ЯКОВЛЕНКО досліджує мистецький суржик і концептуальне возвеличення національних штампів і стереотипів у художній практиці 90-х років.

“Вольова грань”. Мистецтво, яке послуговується суржиком

ВІРА БАЛДИНЮК розповідає, чому привид Чаушеску не полишає Бухарест, як живе Румунія після останніх протестів і в чому подібність наших міністерств культури.

Діти Сороса проти вампірів

«Я знаю про кочові племена берберів і Марокко, уклад життя й історію Магрибу значно менше, аніж Раїм про пострадянські країни. Я знаю про них дуже мало».

Небо над Брюсселем

KORYDOR публікує переклад тексту БРЮСА СТЕРЛІНГА та РІЧАРДА КЕДРІ про те, як зникають канали комунікації і навіщо це досліджувати.

Маніфест мертвих медіа

В рамках Исследовательской платформы PinchukArtCentre СЕРГЕЙ СВЯТЧЕНКО рассказывает о переломных 1980-х и современном искусстве.

Сергей Святченко: «Мы сами решали, как организовывать выставки современного искусства»

НАТАЛИЯ СЕРЕБРЯКОВА посмотрела альманах My Street Films Ukraine о восточных городах Украины фестиваля «86» и рассказывает, на какие фильмы стоит обратить внимание.

Голоса из городов на рубеже

ЛІЯ і АНДРІЙ ДОСТЛЄВИ – про те, як кіпріотські художники осмислюють конфлікт та поділ, із якими острів живе вже понад 50 років.

Досвід Кіпру: конфліктна географія

ЄВГЕНІЯ МОЛЯР – про вечірки в Білгороді-Дністровському, намаз у ізмаїльському музеї та ревіталізацію радянських кінотератрів.

Де зачекінитися в Бессарабії?

KORYDOR публикует перевод текста ТОШМАША ШЕРШЕНЯ о том, как фотография фиксирует распад времени и складывает его заново.

Селфи с женой

ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК прочитала дві книжки американського невролога Олівера Сакса, які вийшли у видавництві «Наш формат», і міркує, як це – бути лікарем, філософом, пацієнтом і письменником одночасно.

Олівер Сакс: секрети розладів і творчості

спецтеми: