«Вольова грань національного постеклектизму» («Межа зусиль національного постеклектизму») — непрописана мистецька програма, яку запропонували художники Олег Тістол і Костянтин Реунов 1987 року — на зламі естетичних, соціальних і політичних змін у СРСР. Творчі ідеї, які лягли в основу програми, виникли у митців під час перебування у військовій частині Макаров–1 у Житомирській області, де обоє проходили строкову…

“Вольова грань”. Мистецтво, яке послуговується суржиком

Після зимових протестів 2017 року громадяни й громадянки Румунії відкрили в собі здатність змінювати порядок денний країни й спроможність відстоювати свої права. Неурядові організації, незалежні ініціативи та активісти покладали великі надії на так званий «уряд технократів» (2015-2016), але після нових виборів і року роботи нового уряду прийшло неминуче розчарування. НУО намагаються підтримувати прагнення змін у…

Діти Сороса проти вампірів

«Я знаю про кочові племена берберів і Марокко, уклад життя й історію Магрибу значно менше, аніж Раїм про пострадянські країни. Я знаю про них дуже мало».

Небо над Брюсселем

KORYDOR публікує переклад тексту БРЮСА СТЕРЛІНГА та РІЧАРДА КЕДРІ про те, як зникають канали комунікації і навіщо це досліджувати.

Маніфест мертвих медіа

В рамках Исследовательской платформы PinchukArtCentre СЕРГЕЙ СВЯТЧЕНКО рассказывает о переломных 1980-х и современном искусстве.

Сергей Святченко: «Мы сами решали, как организовывать выставки современного искусства»

НАТАЛИЯ СЕРЕБРЯКОВА посмотрела альманах My Street Films Ukraine о восточных городах Украины фестиваля «86» и рассказывает, на какие фильмы стоит обратить внимание.

Голоса из городов на рубеже

ЛІЯ і АНДРІЙ ДОСТЛЄВИ – про те, як кіпріотські художники осмислюють конфлікт та поділ, із якими острів живе вже понад 50 років.

Досвід Кіпру: конфліктна географія

ЄВГЕНІЯ МОЛЯР – про вечірки в Білгороді-Дністровському, намаз у ізмаїльському музеї та ревіталізацію радянських кінотератрів.

Де зачекінитися в Бессарабії?

KORYDOR публикует перевод текста ТОШМАША ШЕРШЕНЯ о том, как фотография фиксирует распад времени и складывает его заново.

Селфи с женой

ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК прочитала дві книжки американського невролога Олівера Сакса, які вийшли у видавництві «Наш формат», і міркує, як це – бути лікарем, філософом, пацієнтом і письменником одночасно.

Олівер Сакс: секрети розладів і творчості

ДАРІЯ КУЗЬМИЧ – про те, чому і як можна «навчитися в Афін».

Інакшості чотирнадцятої «Документи»

ТАТЬЯНА ПАВЛОВА – о диалоге работ Бориса Михайлова и группы «Шило» и Харьковской школе фотографии.

Симметричный жест Михайлову: группа «Шило»


спецтеми:

теги
(само)цензура архів архів сучасного мистецтва виставка візуальне мистецтво війна гуманітарна політика дискусія документальне кіно жінка в мистецтві книжки колонка креативна економіка критичне мистецтво культура культура й інновації культурна політика культурний менеджмент куратор кіно література малі міста медіа мистецтво місто насилля освіта політика включення практики рівності проекти пропаганда самоорганізація самоцензура свобода соціальне мистецтво сучасне мистецтво фемінізм фестиваль фотографія цензура європейський досвід ідентичності іншування історія історія мистецтва