СВІТЛАНА ОДИНЕЦЬ аналізує образи українських мігранток у культурі та медіа й міркує, чому вони стають героїнями кіно- та телесюжетів набагато частіше, ніж мігранти-чоловіки.

Могіканки у кривих дзеркалах

КАТЕРИНА КИСЕЛЬОВА записала «негероїчні» історії чотирьох бійців – про війну й речі, які допомогли їм звідти повернутися.

Речі з війни

АСЯ БАЗДИРЄВА критикує «святкову» політику Інституту національної пам’яті й пояснює, чому повсюдна боротьба з «совком» – це шлях у нікуди.

Працюй і мовчи?

МАРИНА УСМАНОВА – о том, почему легализация секс-работы не защищает права человека.

Секс, власть и иллюзия свободного выбора

ЮРІЙ ФРАНК – про перші спроби українського театру поговорити про трансгендерність.

Більше ніж жінка, більше ніж театр

КАТЕРИНА ЯКОВЛЕНКО – о неуловимом художнике Гнилицком и его работах на выставке в «Арсенале».

Паломник, праведник и художник

Канадський драматург – про українську прем’єру «Тома на фермі», практики рівності й мистецтво, яке не здатне змінити світ.

Мішель Марк Бушар: «Я не пишу п’єси «про геїв», але в Україні їх розумітимуть саме так»

ІНГА ПИЛИПЧУК – про перемогу фільму Георга Жено та Єлизавети Сміт на «Берлінале».

«Школа номер 3»: перемогти війну

ГАННА ЦИБА розповідає, як проект «Музей відкрито на ремонт» відновлює культурне життя прифронтового міста.

Кераміка й мир: робота з крихкими матеріалами у Слов’янську

РОБЕРТ ЕММЕТ МІГЕР - про те, як і чому суспільство мусить знайти в собі сили слухати ветеранів.

Роберт Мігер: «Усе суспільство було на війні, і ми усі несемо відповідальність»

КАТЕРИНА БАБКІНА розповідає, що транслюють своїм мешканцям вулиці Нью-Йорка.

Бачите щось – cкажіть щось: Нью-Йорк про права та обов’язки

ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК подивилася новий фільм Віталія Манського «Рідні» й міркує, чому його варто дивитись, передусім - українським глядачам.

У колі війни: фільм Віталія Манського


спецтеми: