KORYDOR публікує конспект зустрічі медійників про тематичні й фактологічні "білі плями", які виникають у діяльності журналістів та редакторів.

Білі плями журналістики: як писати про неочевидне?

ВІРА БАЛДИНЮК побувала в Берліні й пише про найцікавіші поради лекторок програми "Meet Up!" - про конфлікти, порозуміння й про те, як розповідати особисті історії.

Нові сюжети майбутнього

ОЛЕКСІЙ РАДИНСЬКИЙ констатує діагноз української культури: компенсаторна праця культурних діячів призводить до надвиробництва культурного продукту, який ніяк не впливає на суспільство.

Олексій Радинський: “Ніякий «цивілізований діалог» не може починатися з погрози погрому”

МАРИНА УСМАНОВА объясняет иррациональный страх депутатов перед «гендером» абсолютно рациональными причинами. И это вообще не о божественном.

Почему конвенцию нам не подарят

ЮЛИЯ МАНУКЯН рассказывает о том, как художники в Херсоне обращали внимание горожан на «слепое пятно» – центральную площадь города.

Площади свободы. Репетиция

«Я знаю про кочові племена берберів і Марокко, уклад життя й історію Магрибу значно менше, аніж Раїм про пострадянські країни. Я знаю про них дуже мало».

Небо над Брюсселем

НАТАЛИЯ СЕРЕБРЯКОВА посмотрела новый фильм Рубена Эстлунда и рассказывает, почему «Квадрат» – отменная критика современной Европы.

Белый квадрат

ГАЛИНА ГЕРАСИМ – про втому від суперечок про мову, які мають дедалі менше спільного з реальністю.

Not in my name

Засновник польського фестивалю Unsound МЕТ ШУЛЬЦ – про жінок у електронній музиці, flower power і концерти в індустріальних районах.

Глобальний фестиваль із Кракова: як це працює?

НАТАЛИЯ СЕРЕБРЯКОВА посмотрела альманах My Street Films Ukraine о восточных городах Украины фестиваля «86» и рассказывает, на какие фильмы стоит обратить внимание.

Голоса из городов на рубеже

ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК – про радянську естетику в українській пропаганді, візуалізацію смерті, Instagram ЗСУ, та фотографії про війну на Сході, яких ми не побачили.

Лик героя, личина ворога: як різняться портрети тих, хто воює на Донбасі

МИХАИЛ РАШКОВЕЦКИЙ и НИКОЛАЙ КАРАБИНОВИЧ – об Одесской биеннале, кураторском произволе, состоянии турбулентности и человечности.

Михаил Рашковецкий: «Биеннале – это попытка обнаружения лжи через критический язык искусства»


спецтеми: