15-16 червня “Коридор” провів семінар для журналістів і людей культури, одна з подій була присвячена роботі нішевих медіа. У розмові взяли участь редакторки й редактори та журналіст(к)и різних незалежних видань з Румунії, Польщі, України, Франції,…

Проти течії: як працюють нішеві медіа

Уявляю кожне місто як тіло: дорогами-венами мчать автівки, вулицями-артеріями поспішають люди. Варшава нагадує метелика — із крилами по обидва боки Вісли. Тіло міста живе долями і маршрутами своїх мешканців. Тіло міста хворіє болями і конфліктами…

Акупунктура порозуміння: місця діалогу в Варшаві

Коли мені було 16 років, мама поїхала за кордон. Я тоді не усвідомлювала, що це для нас означатиме. Мама була вчителькою німецької мови. Четверту частину від вільного місця у нашому домі займали книжки, журнали для…

Полишені гнізда пам’яті

Чи маємо ми вибір історичного часу, в якому нам доводиться жити? Як ми бачимо час, який протікає довкола нас? Чи можна його поділити на цікавий і нецікавий (і навіщо)? Чи можна взагалі уявити собі нецікавий…

Цікаві часи, які ми не вибирали

Розповідь про війну незалежно від статусу оповідача — жертви, учасника/учасниці, переможця тощо, особливо під час самої війни — це значною мірою адаптивний механізм, який працює для того, аби через проговорення, мовну концептуалізацію зрозуміти, що відбувається,…

Чоловічі вітальні та віктимні наративи на прикладі війни на Донбасі

*** вот бы тебе говоришь такую таблетку чтобы ты могла на время забыть о деньгах носить любимые платья издавать свой зловещий политический журнал чтобы можно было лечь с кем-то спокойно в чем бог простит лечь…

Мария Толмачева: “Украинская литература сама по себе немного квир”

Станіслав Вінценз побудував літературний монумент колосальної, герметичної, особливої монокультури Східних Карпат. Філософ, есеїст, гуманіст центральноєвропейського літературного канону, Вінценз жив в епоху великих геополітичних змін у тій частині Європи, крізь яку неодноразово проходив кордон, змінюючи політику,…

Єдиний субконтинент

Korydor публікує текст фіналістки VII Мистецтвознавчого Конкурсу, що ініційований та проводиться Stedley Art Foundation.   І Я сиджу на кухні й розмовляю з собою. Питаю, що це я пишу і чому. Чи можна про це не…

Ідентифікація анонімності

“Можливо це мистецтво” – це проект ініційований ГО “Житомир, зроби голосніше” та київським арт-центром Я Галерея. Фотограф Євген Нікіфоров та дослідниці Анна Орищенко та Поліна Байцим об’їздили тисячі кілометрів у пошуках радянського монументального мистецтва Житомирщини….

Житомир: експедиція в пошуках монументального мистецтва

В издательстве IST Publishing вышла первая художественная книга Евгении Белорусец. Ее “Счастливые падения” – это истории женщин, которые по-разному пережили или до сих пор переживают войну на востоке Украины. Но Евгения называет эту книгу «смешной»…

Евгения Белорусец: “В разнообразии нет смысла усматривать угрозу, даже в условиях войны”

Цього літа на Urban Space Radio відбувся цикл інтерв’ю з молодими українськими художниками — учасниками міжнародного фестивалю актуального мистецтва Porto Franko 2018. Це серія розмов кураторки програми «Наступний Проект» від платформи «Тепле Місто» Лілії Гоголь…

Жанна Кадирова: “На електронну пошту приходили анонімні листи з нереальною кількістю ненормативної лексики”

Здається, що говорити про дорогу — це як говорити про любов, життя й смерть, щось неймовірно велике, об’ємне й водночас приватно пережите кожним. У новому чотириденному проекті, що відбувся з 27 по 30 вересня у…

Чотири дні в дорозі: зустрічі й прощання на Подолі


спецтеми: