Погляд зсередини: виклик, рефлексія, гартування Спочатку передісторія. Цей матеріал я почала готувати 2 місяці тому, ще до трансформації Міністерства культури і до початку Бієнале. Знайомилася з представниками і представницями команди Бієнале ще навесні. Мені написала…

Навіщо нам потрібна бієнале? Частина перша

Групповая хореография людей в мире меланхолии, Киев от кладбища до неба, механизированная сцена города, неуклюжий голос Siri, «театр метро», микро-модели социального строительства, 40 участников, 120 минут. Все это — Remote Kyiv, проект немецкой театральной компании…

Театральный миф о демократии

Із арабської “Мультака” означає «місце зустрічі». У берлінському музеї Пергамон таким місцем стала виставка про історію Близькосхідних країн. Щодня тут проводять екскурсії та семінари для тих, хто тікав від війни в Сирії. Учасниця проекту Culture…

Проект “Мультака”: як сирійські біженці допомагають одне одному в Берліні

Як розповідати про трагічну історію сучасним людям? Чому свідки трагедії досі бояться говорити в голос про пережитий досвід? І як митці можуть допомогти у проговоренні цих складних тем? Про це під час дискусії у рамках…

Як працюють музеї, які говорять про людські трагедії?

Про невеличке селище у 600 жителів Маквіллер, що в Ельзасі, небагато інформації онлайн. Їдучи на резиденцію Міністерства закордонних справ України та Постійного представництва України при Раді Європи у Страсбурзі, я знала від постійного посла Дмитра…

«Маленька Україна» в Ельзасі

Протягом липня київська галерея The Naked Room приймала персональну виставку Петра Ряски — художника, перформера, куратора, культурного активіста та засновника резиденції для художників «Вибачте, номерів немає» в Ужгороді. На запрошення кураторок Марії Ланько та Лізавети…

Петро Ряска: “Раніше потрібно було реагувати мистецтвом на мистецтво, зараз же коментом на комент”

Будь-яка залежність — алкогольна, нікотинова, наркотична, любовна, ігрова, навіть діджитальна тягне за собою хвіст сорому. Тому залежні уникають розмов на цю тему. Наркотична залежність найбільш таврована, тому й потребує особливої уваги від творців смислів. Тому…

Наративи документального кіно, що змінюють ставлення до наркозалежності

У чотирьох містах України пройшли покази документальної вистави «ПЕНІТА.опера». В її сюжеті реальні історії жінок, які відбувають довічне покарання в Качанівській жіночій колонії. Драматургиня Тетяна Киценко двічі відвідала це місце, щоб взяти відверті інтерв’ю у…

«Пеніта опера» – мотив для колонії і філармонії

15-16 червня “Коридор” провів семінар для журналістів і людей культури, одна з подій була присвячена роботі нішевих медіа. У розмові взяли участь редакторки й редактори та журналіст(к)и різних незалежних видань з Румунії, Польщі, України, Франції,…

Проти течії: як працюють нішеві медіа

Уявляю кожне місто як тіло: дорогами-венами мчать автівки, вулицями-артеріями поспішають люди. Варшава нагадує метелика — із крилами по обидва боки Вісли. Тіло міста живе долями і маршрутами своїх мешканців. Тіло міста хворіє болями і конфліктами…

Акупунктура порозуміння: місця діалогу в Варшаві

Коли мені було 16 років, мама поїхала за кордон. Я тоді не усвідомлювала, що це для нас означатиме. Мама була вчителькою німецької мови. Четверту частину від вільного місця у нашому домі займали книжки, журнали для…

Полишені гнізда пам’яті

Чи маємо ми вибір історичного часу, в якому нам доводиться жити? Як ми бачимо час, який протікає довкола нас? Чи можна його поділити на цікавий і нецікавий (і навіщо)? Чи можна взагалі уявити собі нецікавий…

Цікаві часи, які ми не вибирали


спецтеми: