Історії
Погляди
Ідеї
Підтримати Korydor
Ukr
Eng
НАТАЛИЯ СЕРЕБРЯКОВА посмотрела альманах My Street Films Ukraine о восточных городах Украины фестиваля «86» и рассказывает, на какие фильмы стоит обратить внимание.
Голоса из городов на рубеже
Наталя Серебрякова
29.08.2017
ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК – про радянську естетику в українській пропаганді, візуалізацію смерті, Instagram ЗСУ, та фотографії про війну на Сході, яких ми не побачили.
Лик героя, личина ворога: як різняться портрети тих, хто воює на Донбасі
Євгенія Олійник
28.08.2017
МИХАИЛ РАШКОВЕЦКИЙ и НИКОЛАЙ КАРАБИНОВИЧ – об Одесской биеннале, кураторском произволе, состоянии турбулентности и человечности.
Михаил Рашковецкий: «Биеннале – это попытка обнаружения лжи через критический язык искусства»
Ольгa Балашова
26.08.2017
У рамках проекту «Площі свобод» ГАЛИНА ТАНАЙ пише про Ужгород як осередок повільності, традиційності та тимчасовості.
Ужгород: як його полюбити
Галина Танай
14.08.2017
СЕРГІЙ ЖАДАН – про фестиваль «Дорога на Схід», «позу пророка» та здоровий глузд як політичну позицію.
Сергій Жадан: «Влаштовувати бої за те, хто більше любить батьківщину – занадто велика розкіш під час війни».
Денис Куклін
11.08.2017
ЛІЯ і АНДРІЙ ДОСТЛЄВИ – про те, як кіпріотські художники осмислюють конфлікт та поділ, із якими острів живе вже понад 50 років.
Досвід Кіпру: конфліктна географія
Лія Достлєва
Андрій Достлєв
09.08.2017
ЄВГЕНІЯ МОЛЯР – про вечірки в Білгороді-Дністровському, намаз у ізмаїльському музеї та ревіталізацію радянських кінотератрів.
Де зачекінитися в Бессарабії?
Євгенія Моляр
04.08.2017
Учасниця відкритого простору «Участь без участі» в Славутичі МАР’ЯНА КУЗЕМСЬКА пише найбільший виклик міського активізму – невміння містян брати відповідальність.
Лавка з палет: хвороби росту урбан-активізму
Мар'яна Куземська
01.08.2017
МАРИНА СТЕПАНСКАЯ рассказывает о своем последнем фильме «Стремглав», новых вопросах для женских персонажей и (не)важность кинокритики.
Марина Степанская: «В украинском кино мне хотелось посмотреть историю про нас»
Наталя Серебрякова
28.07.2017
ЛЮБОВЬ МОРОЗОВА побывала на опере «Хлеб. Соль. Песок» и поговорила с ее дирижером ЛУИДЖИ ГАДЖЕРО об очеловеченной электронике, путешествии в женский голос и том, почему Италия не мыслит себя нацией.
«Хлеб. Соль. Песок»: пространство и голос
Любов Морозова
25.07.2017
ЄВГЕНІЯ НЕСТЕРОВИЧ розмірковує, чого чекати від нової установи у Львові – Інституту стратегії культури.
Чого навчить Інститут стратегії культури?
Євгенія Нестерович
23.07.2017
ЯНІНА ПРУДЕНКО – про кураторство, культурну децентралізацію та зв'язок між совком і фейсбучними холіварами.
Яніна Пруденко: «Українському художньому середовищу бракує формату лабораторій»
Лілія Гоголь
03.07.2017
<
4
5
6
7
8
9
>
спецтеми:
Фемінотека
Практики Рівності
Жінка в Історії Культури
Поличка Перекладів
Дослідницька платформа
Голоси
Контексти
Глосарій
«КУЛЬТУРА. ЗАВТРА»
КРЕАТИВНА ЕКОНОМІКА
ПОЛІТИКА ВКЛЮЧЕННЯ
(Само)цензура
Книжки
теги
(само)цензура
архів
архів сучасного мистецтва
виставка
візуальне мистецтво
війна
гуманітарна політика
дискусія
документальне кіно
жінка в мистецтві
книжки
колонка
креативна економіка
критика
критичне мистецтво
культура
культура й інновації
культурна політика
культурний менеджмент
куратор
кіно
література
малі міста
медіа
мистецтво
місто
насилля
освіта
політика включення
проекти
пропаганда
самоорганізація
самоцензура
свобода
соціальне мистецтво
сучасне мистецтво
фемінізм
фестиваль
фотографія
цензура
європейський досвід
ідентичності
іншування
історія
історія мистецтва
Найкраще за рік
Історія жінок у Великій війні
Сучасне українське мистецтво: історична пам'ять та світовий контекст
Not in my name
Арсенальний модернізм
Мистецька освіта: бути чи вдавати?
↑