НАТАЛЯ МАЦЕНКО – про новий урбаністичний ландшафт та філософію сучасного міста в роботах Олексія Сая.

Тимчасова константа. Цифрові пейзажі Олексія Сая

ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК побувала на відкритому просторі «Участь без участі» фестивалю «86» у Славутичі й записала його найцікавіші дискусії.

Робота над факапами

ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК подивилася фільм Тайга О’Саллівана «Великий мур» і міркує про ціну красивої кінематографічної метафори.

Великі й маленькі мури: як працюють стіни

РУСЛАНА КОЗИЕНКО анализирует рассказы участников проекта CSM и KORYDOR «Точки приближения» и предлагает читать между строк.

Фрагменты речи: точки приближения

Режисер фільму «Великий мур» – про архітектуру влади, метафори Кафки та важливість звуку й голосу.

Тайґ О’Салліван: «Задача політичного мистецтва – створити атмосферу, де ви будете формувати власні ідеї»

Автор фільму «21 х Нью-Йорк» ПЬОТР СТАСІК – про те, як знімати місто, самотність і секс на пляжі.

Пьотр Стасік: «Режисери люблять метро, бо там темно, таємничо й позачасово»

ЛЮБОВЬ МОРОЗОВА рассказывает о патриотических песнях, у которых намного больше общего с любовью, чем с идеологией.

Без принуждения к любви. Больше, чем просто музыка

ДЕНИС КУКЛІН – про те, як змінювалися інтерпретації воєнного досвіду, й скільки триває повернення з війни.

Війна з собою

ДІАНА КЛОЧКО побувала на виставці «Чисте мистецтво» й пише про діалог наївного з академічним і сучасним.

Пастиш із чистих поривань

Напередодні освітньої події «Участь без участі» в Славутичі ЄВГЕНІЯ МОЛЯР розповідає, чому нинішній «благоустрій» у малих містах ніяк не стосується життя їхніх мешканців.

Голос у публічному просторі: проблеми комунікації

ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК – про стрічку «Вигорання» й те, як виснаження стало визначальною ознакою нашої доби.

Люди у вогні

ЛІЯ ДОСТЛЄВА міркує, чому проект кожного нового пам’ятника на місці Леніна буде поганим і чому це хороша новина для нас із вами.

Неможливість суспільної угоди


спецтеми: