Десять років тому я вперше приїхала до Швеції. Приїхала я молода і завзята писати дисертацію в одному з університетів Стокгольма після моєї магістерки в Німеччині та Іспанії. Моєму щастю не було меж. Чотири роки повного…

Стрес як нова норма, або неакадемічні нотатки про академію

В Українському культурному центрі в Парижі за підтримки Посольства України у Франції та S.T. ART Foundation протягом березня відбувалася виставка – цикл графічних робіт Катерини Косьяненко, що присвячені двом містам – Києву й Парижу. Катерина Косьяненко…

Катерина Косьяненко: “Зупиняюся тоді, коли відчуваю, що робота починає дихати”

Останніми роками в Україні з’являється дедалі більше ініціатив, спрямованих на (пере)осмислення радянської спадщини — історії та культури. До таких ініціатив належить і «Метод Фонд» — незалежна та некомерційна організація, заснована молодими художниками й художницями та…

Метод Фонд: Пошуки інтерпретацій соцреалізму

Протягом лютого на сході України відбулася низка художніх проектів, організованих колективом «Де Не Де» та Мистецьким напрямом Українського кризового медіа-центру за фінансової підтримки Агенції США з міжнародного розвитку. Зокрема – проект «Жовта лінія», що привертає…

Євгенія Моляр: “В Маріуполі має бути створений музей монументально-декоративного мистецтва”

Онлайн-журнал Korydor спільно з рекламно-комунікаційною групою HAVAS GROUP UKRAINE публікує серію текстів, у яких ми досліджуємо найцікавіші речі, що відбуваються з рекламою й те, як на них реагує сучасна культура. Спецтему відкриває текст ЄВГЕНІЇ ОЛІЙНИК про те, як…

Любе дзеркальце: як змінюється образ тіла в рекламі  

Ута Кільтер – українська тележурналістка, арт-критикиня, акторка, перформерка, художниця. Авторка першої в Україні телепрограми, присвяченої сучасному мистецтву – «Ситуація Ута». Мешкає і працює в Одесі. На виставці “Flashback: українське медіа-мистецтво 1990-х”, що триває в Мистецькому…

Ута Кільтер: “Я маю ваду – фізіологічно не можу брехати”

Поява статті Олени Червоник «Арсенальний модернізм» на сторінках онлайн-видання «Коридор» одночасно мене й утішила, й засмутила, була водночас і ковтком свіжого повітря, і сигналом про те, що ненаписані тексти мають наслідки так само, як і…

Суспільна спроможність: випадок Арсеналу

Богдан Задура – поет, який рафінує дійсність, позбавляє її надлишків, очищує. Українською його вірші вперше почали перекладати 1991-го. Цей перекладацький борг Задура віддає з надлишком: щороку в Польщі у його перекладах з’являється кілька українських книжок…

Богдан Задура: “Найголовніший цех, який конструює людство – пам’ять”

Ползущая вверх кривая статистики домашнего насилия – обычное дело в странах, переживающих военные конфликты. Украина не стала исключением. По данным исследования “Экономическая стоимость насилия в отношении женщин в Украине” 2016-2017 гг., проведенного UNFPA (представительство Фонда…

О женщинах и героях

У Київській картинній галереї триває персональна виставка Влади Ралко «Резерв», роботи якої художниця створювала протягом 2017 року. Одне з важливих висловлювань виставки – оприявнення інакших, витиснених і неприємних об’єктів із «нормального життя». Того, що залишається…

Влада Ралко: “Один із розривів стався в Україні 4 роки тому, коли «затверджена» реальність розтріскалася й можна було ковтнути повітря”

В украинском прокате идет фильм немецкого режиссера Фатиха Акина «На пределе» –  драма об убийстве иммигрантов в Гамбурге. Фильм начинается архивным домашним видео свадьбы Нури и Кати. Нури – курд, живущий в Германии, растрепанный и…

На грани: о чем говорит фильм Фатиха Акина

На Берлинском кинофестивале показали новый фильм Сергея Лозницы «День Победы». Режиссер снял полуторачасовую картину о праздновании девятого мая в берлинском Трептов-парке. Фильм начинается сценой марша молодых безусых солдат под песню «Бери шинель, пошли домой». Не…

Патриотический ад

спецтеми: