ЛІЯ ДОСТЛЄВА – про конверти для грошей замість поштівок з видами, маріупольсько-польський кордон і 38 годин у потязі.

Granica: Чи можуть міста лікувати одне одного?

НАТАЛИЯ ВОРОЖБИТ – о проекте «Class Act», правде жизни в детских текстах и мотивирующем чувстве вины.

Наталья Ворожбит: «Детям из маленьких городов кажется, что театром занимаются какие-то боги»

ДАРІЯ КУЗЬМИЧ – про те, чому і як можна «навчитися в Афін».

Інакшості чотирнадцятої «Документи»

НАТАЛИЯ СЕРЕБРЯКОВА объясняет, почему новый сезон сериала Дэвида Линча удивляет даже тех, кто смотрел «Игру престолов».

Почему новый «Твин Пикс» уже не тот, чем кажется?

Співзасновник арт-групи «SVITER» МАКСИМ РОБОТОВ розповідає про галерею без фізичного простору, звук із сонячного світла та фетиш аналогового.

Максим Роботов: «Ми хочемо відповісти собі на питання, що таке технічна складова мистецтва»

Після Книжкового Арсеналу його кураторка ОКСАНА ЩУР міркує про нову культуру читання в світі цифрових технологій.

Для чого купують книжки?

ІВАН СКОРИНА – про дослідження сприйняття сучасного мистецтва в проекті Катерини Бучацької та Віталія Кохана «МÁРÁ».

Виставка без об’єкта, копія без оригіналу

ТАТЬЯНА ПАВЛОВА – о диалоге работ Бориса Михайлова и группы «Шило» и Харьковской школе фотографии.

Симметричный жест Михайлову: группа «Шило»

НАТАЛИЯ СЕРЕБРЯКОВА – о семье и долге в новом фильме Джеймса Грэя «Затерянный город Z».

Звезда потерянного счастья

НАТАЛЯ МАЦЕНКО – про новий урбаністичний ландшафт та філософію сучасного міста в роботах Олексія Сая.

Тимчасова константа. Цифрові пейзажі Олексія Сая

ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК побувала на відкритому просторі «Участь без участі» фестивалю «86» у Славутичі й записала його найцікавіші дискусії.

Робота над факапами

ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК подивилася фільм Тайга О’Саллівана «Великий мур» і міркує про ціну красивої кінематографічної метафори.

Великі й маленькі мури: як працюють стіни


спецтеми: