У серпні 2000-го року я сіла на поїзд із Рівного до Львова, з великою валізою, набитою зошитами й блокнотами. Ці тексти багато для мене значили тоді,  частину з них я вожу за собою в нові…

Another Brick in the Wall

В украинском прокате – фильм британского режиссера Армандо Иануччи «Смерть Сталина». Почему стоит идти на этот (запрещенный в России) фильм? Москва, 5 марта, 1953 год. Оркестр играет адажио Моцарта, запись которого попросил сделать Иосиф Сталин….

Советские люди не смеются

Идея записать беседу с кураторкой выставки «Анонимное общество» Татьяной Кочубинской возникла из частного интереса — прояснить противоречия между собственным зрительским восприятием проекта и прописанной кураторской концепцией, которая прибегает к формуле анонимного общества «как метафоре отсутствия…

Татьяна Кочубинская: “Любая выставка формирует другой взгляд на реальность”

Korydor публікує текст, який увійшов до фіналу в шостому Мистецтвознавчому конкурсі , що відбувається за ініціативи й підтримки Stedley Art Foundation. Текст змінено й допрацьовано авторкою.   Рассуждения о востребованности (то есть необходимости конкретного художника для некой среды или…

Художественный дефицит: как эффективный менеджмент подменяет искусство

Музыку Алексея Ретинского можно услышать в концертных залах Австрии, Германии, Швейцарии и Украины, причем не только в академических залах, но и в клубах – он автор камерной, хоровой, симфонической и электроакустической музыки, музыки для театра,…

Алексей Ретинский: «Чтобы музыка снова стала полем коммуникации, она должна говорить без сурдопереводчика»

Інтро Кассель — місто заможне, спокійне і респектабельне. Documenta, яка 1955 року починалася як реанімаційний захід щодо занепалого повоєнного промцентру в стані кризи, сьогодні —  корона, вінець міста чи радше панківський хаєр на голові бізнесмена…

Гарячий душ для анархіста. Художники з України на Documenta 14

Фрагмент о русском наёмнике Виктор принес мои тетрадки, а затем попросил разрешение присесть. Он носил потертую крутку, не снимая, словно выцветший зеленый камуфляж мог уберечь его от внезапной смерти. — У меня пули близко к…

Полина Жеребцова. “45-я параллель”

Korydor публікує текст, який увійшов до фіналу й посів I місце в шостому Мистецтвознавчому конкурсі , що відбувається за ініціативи й підтримки Stedley Art Foundation.    Уособлення всього, що не може дозволяти собі художник чи куратор – приблизно…

Голос без голосу

KORYDOR підбиває підсумки культурного року. Ми зібрали думки фахівчинь та експертів з літератури, театру, кіно, філософії, класичної та поп-музики з приводу найцікавіших та найважливіших подій, що відбулися в 2017 році.   Оксана Щур, літературна оглядачка,…

Підсумки року: різні обличчя культури

Порожні очі аудиторії. Кожен лектор знає цей страх: відсутність контакту, коли слухачів не вдається розворушити чи бодай отримати підтвердження того, що тебе чують / розуміють. Потрібна неабияка впевненість, щоб стати за кафедру знову і спробувати…

Неопросвітництво: хто й для кого?

Korydor публікує текст, який увійшов до фіналу й посів третє місце в шостому Мистецтвознавчому конкурсі , що відбувається за ініціативи й підтримки Stedley Art Foundation.    За Жаком Рансьєром, критичне мистецтво – це сховище парадоксів та суперечностей. Один…

Viva arte viva: Нові контексти мистецтва

Я могла би легко уявити собі сучасну інтерпретацію «Енеїди» Котляревського, в якій головний герой був би жінкою. Такою звичайною українською жіночкою, яка тягне на собі три роботи, домашнє господарство, батьківський комітет у класі кожного зі…

Проект Енеїда: ненаписана історія

спецтеми: