20 квітня в український прокат виходить Docu Хіт. Цього року покажуть «Боббі Джен», «Останні люди в Алеппо» та «Віддалений гавкіт собак». Останній фільм розповідає про життя 10-річного Олега та його бабусі у Гнутовому Донецької області….

Сімон Леренг Вілмонт: “Нам необхідно відчувати «нормальність» під час війни, навіть якщо це просто ілюзія”

Остання дискусія про маніпуляцію даними користувачів Facebook під час президентських виборів у США проілюструвала важливу проблему теперішньої моделі інтернет-комунікації, яка все менше може бути «словом на вітрі» зі своєю ефемерною та локальною природою, а неминуче…

Ґеерт Ловінк: «Ми живемо в захопливому часі, коли багато помилок покоління Кремнієвої Долини треба виправити»

Искусствоведка Надежда Пригодич вошла в украинское искусство в 1990-х годах, будучи  студенткой художественного института. Она одной из первых защитила диплом о современном искусстве, где описала контекст и работы 1990-х. А к концу десятилетия Пригодич организовала…

Надежда Пригодич: “Диалог, конфликт, критика мне кажутся продуктивнее преемственности”

«В космосе никто не услышит твой крик» – слоган нынче уже культового научно-фантастического хоррора «Чужой» (1979), подчеркивающий жуткое ощущение изолированности и одиночества главных героев и героинь фильма. Монстры из фильма «Тихое место» услышат не только…

«Тихое место»: кричи шепотом

Десять років тому я вперше приїхала до Швеції. Приїхала я молода і завзята писати дисертацію в одному з університетів Стокгольма після моєї магістерки в Німеччині та Іспанії. Моєму щастю не було меж. Чотири роки повного…

Стрес як нова норма, або неакадемічні нотатки про академію

В Українському культурному центрі в Парижі за підтримки Посольства України у Франції та S.T. ART Foundation протягом березня відбувалася виставка – цикл графічних робіт Катерини Косьяненко, що присвячені двом містам – Києву й Парижу. Катерина Косьяненко…

Катерина Косьяненко: “Зупиняюся тоді, коли відчуваю, що робота починає дихати”

Останніми роками в Україні з’являється дедалі більше ініціатив, спрямованих на (пере)осмислення радянської спадщини — історії та культури. До таких ініціатив належить і «Метод Фонд» — незалежна та некомерційна організація, заснована молодими художниками й художницями та…

Метод Фонд: Пошуки інтерпретацій соцреалізму

Протягом лютого на сході України відбулася низка художніх проектів, організованих колективом «Де Не Де» та Мистецьким напрямом Українського кризового медіа-центру за фінансової підтримки Агенції США з міжнародного розвитку. Зокрема – проект «Жовта лінія», що привертає…

Євгенія Моляр: “В Маріуполі має бути створений музей монументально-декоративного мистецтва”

Онлайн-журнал Korydor спільно з рекламно-комунікаційною групою HAVAS GROUP UKRAINE публікує серію текстів, у яких ми досліджуємо найцікавіші речі, що відбуваються з рекламою й те, як на них реагує сучасна культура. Спецтему відкриває текст ЄВГЕНІЇ ОЛІЙНИК про те, як…

Любе дзеркальце: як змінюється образ тіла в рекламі  

Ута Кільтер – українська тележурналістка, арт-критикиня, акторка, перформерка, художниця. Авторка першої в Україні телепрограми, присвяченої сучасному мистецтву – «Ситуація Ута». Мешкає і працює в Одесі. На виставці “Flashback: українське медіа-мистецтво 1990-х”, що триває в Мистецькому…

Ута Кільтер: “Я маю ваду – фізіологічно не можу брехати”

Поява статті Олени Червоник «Арсенальний модернізм» на сторінках онлайн-видання «Коридор» одночасно мене й утішила, й засмутила, була водночас і ковтком свіжого повітря, і сигналом про те, що ненаписані тексти мають наслідки так само, як і…

Суспільна спроможність: випадок Арсеналу

Богдан Задура – поет, який рафінує дійсність, позбавляє її надлишків, очищує. Українською його вірші вперше почали перекладати 1991-го. Цей перекладацький борг Задура віддає з надлишком: щороку в Польщі у його перекладах з’являється кілька українських книжок…

Богдан Задура: “Найголовніший цех, який конструює людство – пам’ять”

спецтеми: