Докторка наук з історії, дослідниця та викладачка в Університеті Сьодерторн (Стокгольм, Швеція), Юлія Юрчук вже понад десять років живе й працює у Стокгольмі, де вивчає зміни політики пам’яті в Україні під впливом викликів, зумовлених війною…

Юлія Юрчук: «Цей рік удома стиснув наші горизонти пам’яті»

Юрій Поліщук робить огляд мистецьких проєктів, які відображають тенденцію "архівного повороту" в Україні.

Вписатися в «архівний поворот»: місце зустрічі історії, пам’яті та мистецтва

Наталя Серебрякова розпитала художника Миколу Рідного про джерела й передумови появи його останніх робіт «На шляху назад» та «Temerari» і фінал Премії Малевича.

Микола Рідний: «Мені не байдужий політичний клімат»

Чому ми так любимо меми? Іван Скорина розповідає, як з'являються меми і яку роль вони виконують в інформаційному просторі.

Меми та мистецтво

«Коридор» вирішив поговорити про перетворення, точки росту й майбутнє з українками, які мешкають у різних країнах світу й продовжують працювати з українською культурою.

Катерина Ботанова: «Спосіб існування в світі й спілкування України зі світом має змінюватися дуже серйозно»

Підбиваючи підсумки попереднього (2019) року, дивлячись на кіберпанк, що поступово втілюється навкруги, я назвала текст “Ті, що біжать по лезу”. Тоді було очевидно, що попереду у культурного сектору — нові виклики. Але які саме… Подібно…

Підсумки року: Гнучка крихкість

Під час пандемії книга виявилась чи не єдиним фізично доступним культурним продуктом, тоді як  кінотеатри, музеї, театри, галереї були зачинені або перейшли в онлайн. Здавалося б, на тлі негараздів мистецькі видання мусили випасти з переліку…

Мистецькі видання 2020-го року

“Коридор” продовжує стежити за подіями в Білорусі: ми вирішили дослідити історію й природу нинішнього активістського руху в країні й попросили зробити це наших білоруських друзів та колег. Першу частину читайте тут.   31 декабря белорусы…

Протестная культура в Беларуси. Часть вторая (2020)

“Коридор” продовжує стежити за подіями в Білорусі: ми вирішили дослідити історію й природу нинішнього активістського руху в Білорусі і попросили зробити це наших білоруських друзів та колег. До вашої уваги текст історика Олексія Браточкіна (Мінськ)….

Протестная культура в Беларуси. Часть первая (1991-2017)

Вступ В рамках програми підтримки OpenPlace та CEC Artslink я взяла півтора місяця, щоби зрозуміти, якими є  вихідні дані  для роботи з темою антропоцену в Україні. Звернення до неї не в останню чергу продиктоване швидкістю,…

Україна й Антропоцен: земля

Текст виходить в рамках спільного проєкту підтримки незалежного культурного сектору в Україні Міжнародної організації CEC ArtsLink у співпраці з платформою міждисциплінарних практик OpenPlace.   Якби ще недавно я дізнався, що писатиму текст про процеси художньої джентрифікації в Україні,…

Синергія і залюднення: три історії про зв’язки будівельного капіталу з мистецтвом

 Отримавши пропозицію написати текст в рамках кураторського семінару для проєкту “Ландшафт як монумент”, я спершу планувала матеріал про роль ландшафту у власній практиці, зокрема в роботі з лендарт-симпозіумом “Могриця. Простір покордоння”, та її кореляцію з…

Ландшафт як сентимент


спецтеми