Докторка наук з історії, дослідниця та викладачка в Університеті Сьодерторн (Стокгольм, Швеція), Юлія Юрчук вже понад десять років живе й працює у Стокгольмі, де вивчає зміни політики пам’яті в Україні під впливом викликів, зумовлених війною…
Підбиваючи підсумки попереднього (2019) року, дивлячись на кіберпанк, що поступово втілюється навкруги, я назвала текст “Ті, що біжать по лезу”. Тоді було очевидно, що попереду у культурного сектору — нові виклики. Але які саме… Подібно…
Під час пандемії книга виявилась чи не єдиним фізично доступним культурним продуктом, тоді як кінотеатри, музеї, театри, галереї були зачинені або перейшли в онлайн. Здавалося б, на тлі негараздів мистецькі видання мусили випасти з переліку…
“Коридор” продовжує стежити за подіями в Білорусі: ми вирішили дослідити історію й природу нинішнього активістського руху в країні й попросили зробити це наших білоруських друзів та колег. Першу частину читайте тут. 31 декабря белорусы…
“Коридор” продовжує стежити за подіями в Білорусі: ми вирішили дослідити історію й природу нинішнього активістського руху в Білорусі і попросили зробити це наших білоруських друзів та колег. До вашої уваги текст історика Олексія Браточкіна (Мінськ)….
Вступ В рамках програми підтримки OpenPlace та CEC Artslink я взяла півтора місяця, щоби зрозуміти, якими є вихідні дані для роботи з темою антропоцену в Україні. Звернення до неї не в останню чергу продиктоване швидкістю,…
Текст виходить в рамках спільного проєкту підтримки незалежного культурного сектору в Україні Міжнародної організації CEC ArtsLink у співпраці з платформою міждисциплінарних практик OpenPlace. Якби ще недавно я дізнався, що писатиму текст про процеси художньої джентрифікації в Україні,…
Отримавши пропозицію написати текст в рамках кураторського семінару для проєкту “Ландшафт як монумент”, я спершу планувала матеріал про роль ландшафту у власній практиці, зокрема в роботі з лендарт-симпозіумом “Могриця. Простір покордоння”, та її кореляцію з…