Онлайн-журнал Korydor спільно з рекламно-комунікаційною групою HAVAS CREATIVE GROUP UKRAINE публікує серію текстів, у яких ми досліджуємо найцікавіші речі, що відбуваються у світі колекціонування й реклами. Спецтему продовжує текст Галини Глеби про плідну взаємодію реклами й мистецтва й про…

Реклама й мистецтво: з розрахунку чи любові?

Онлайн-журнал Korydor спільно з рекламно-комунікаційною групою HAVAS GROUP UKRAINE публікує серію текстів, у яких ми досліджуємо найцікавіші речі, що відбуваються у світі колекціонування й реклами. Спецтему продовжує текст Анастасії Платонової про стратегії поповнення колекцій європейських музеїв і як змінюються практики розширення…

Практики музейного колекціонування

Онлайн-журнал Korydor спільно з рекламно-комунікаційною групою HAVAS GROUP UKRAINE публікує серію текстів, у яких ми досліджуємо найцікавіші речі, що відбуваються з рекламою й те, як на них реагує сучасна культура. Спецтему продовжує текст Ірини Вікирчак про те, з яких кроків слід…

Як робити промоцію книжок і що для цього треба?

«Книжковий Арсенал» вже давно став однією з головних культурних подій Києва. Частина відвідувачів приходить на фестиваль навіть не заради видавничих новинок, а для того, щоби поринути в інтелектуальну й мистецьку атмосферу, відвідати лекції, читання та…

Павло Гудімов: “Ми не можемо весь час говорити про майбутнє та минуле, потрібна мова сьогодення”

Аляйда Ассман —  історикиня, культурологиня, її ранні наукові роботи присвячені теорії літератури, а згодом головним полем інтересів дослідниці стала культурна пам’ять, культурна антропологія. Найвідоміші її праці — “Довга тінь минулого: Меморіальна культура та історична політика” (2006) та “Простори…

Аляйда Ассман: “Потрібен щоденний Майдан”

Культурна децентралізація — це щось порівняно нове для більшої частини країни. Люди, не залучені в культурний процес, досі дивуються: навіщо їхати в інше місто на фестиваль, якщо «в Києві те саме». І якщо сумнів викликають…

Ловці часу: що вполювали на фестивалі “86”?

Розпочнемо таки з Вальтера Беньяміна. У «Берлінському дитинстві на зламі ХХ сторіччя» він розповідає про мамину скриньку для шитва (як знаряддя її владарювання), про чорні пакуночки з голками, ножиці різного калібру та призначення, про клубки…

Орнаментальний опір

Гостем кинофестиваля «86» (9-13 мая) в этом году станет режиссер Йоран Хьюго Олссон. Он представит свой фильм «Фонко» о различных движениях в африканской музыке, а также собственную ретроспективу (фильмы «О насилии» и «Черный микстейп 1967-1975»)….

Йоран Хьюго Олссон: «Если швед снимет фильм о войне в Украине, это будет покровительственный жест»

Что делать с постсоветским городом, а точнее с советским наследием в теле этого города? Этот вопрос с каждым годом становится все более актуальным для политиков, исследователей и жителей тысяч и тысяч постсоветских городов. Убрать или…

Куба Снопек: “Сколько стоит возможность высказаться 500 000 человек на важную для их жизни политическую тему?”

Онлайн-журнал Korydor спільно з рекламно-комунікаційною групою HAVAS GROUP UKRAINE публікує серію текстів, у яких ми досліджуємо найцікавіші речі, що відбуваються з рекламою й те, як на них реагує сучасна культура. Спецтему продовжує текст Іванни Скиби-Якубової про те, в чому сила…

Хто не боїться соціальної реклами?

У вересні 2017 року голландські художники Metahaven уперше відвідали Київ, де презентували свою роботу «Інформаційні Небеса» та зустрілися з аудиторією. Вже незабаром фонд ІЗОЛЯЦІЯ представляє прем’єру їхнього нового фільму “Рідне Місто” в IZONE. Напередодні відкриття…

METAHAVEN: “Часом пряме реагування є найгіршим варіантом, бо завжди відповідає на провокацію й сприяє поширенню «постправди»

18 квітня в Славутичі розпочалася  урбаністична резиденція в рамках Міжнародного фестивалю кіно та урбаністики «86». Її учасники проведуть понад три тижні, досліджуючи містечко, аби поміркувати над можливими сценаріями його майбутнього, що будуть представлені на виставці…

METASITU: “Планування Славутича може бути метафорою постнаціонального дискурсу про кордони”

спецтеми: