Попри те, що існування оперних проектів поза державним фінансуванням в нашій країні є практично неможливим, у минулому 2018-му році з’явилося одразу декілька приголомшливо прекрасних опер завдяки приватній ініціативі. Кожна з них – це, без перебільшення,…

Три опери, що мали значення

Цього року планується до виходу книга «Soviet Modernism. Brutalism. Post-modernism. Buildings and Projects in Ukraine 1960–1990». Над нею працювали фотограф Олексій Биков і дослідниця архітектури Євгенія Губкіна. Книга спробує пояснити унікальність об’єктів модернізму в Україні….

Евгения Губкина: “Любим мы нашу архитектуру или нет – это не волнует ни девелоперов, ни власть”.

Знаю, що мушу почати з цієї розповіді. Не лише тому, що вона якимось чином пов’язана із Зузанною Ґінчанкою – польсько-єврейською поеткою, з якої й почалася вся ця пригода, – і не лише тому, що цей…

“І сукні, яскраві сукні залишаться після мене”

Korydor публікує текст-розвідку Поліни Ліміної, яка стала переможницею VII Мистецтвознавчого конкурсу, заснованого Stedley Art Foundation.    Уявіть, що ви живете в маленькому селі Вчорайше в Житомирській області. Поряд із вами лише близько тисячі людей, і, я впевнена, ви…

Божена Чагарова: діалектична матриця

Иван Светличный — украинский художник, от традиционной скульптуры он пришел к звуку как визуально выразительному медиуму в искусстве. Иван родом из Харькова, где вырос и получил профессиональное образование в Академии дизайна и искусств по специальности…

Иван Светличный: «Я требователен не только к коллегам, но и к зрителю»

У Львові одночасно на різних вулицях установили два пам’ятники, присвячені одній події. Йдеться про вшанування 100-річчя ЗУНР і певну конкуренцію за міський простір між обласною та міською радами Львова. До слова, пам’ятник від міста коштував…

Коли нема реформ, з’являються пам’ятники

Протягом жовтня в харківському центрі сучасного мистецтва «ЄрміловЦентр» тривала  виставка «Предмети» художників Гамлета Зіньківського та Bob Basset’а. Вже за перші дні «Предмети» стали найвідвідуванішою виставкою року в Харкові. Кілька тисяч відвідувачів побували в «ЄрміловЦентрі», щоб…

Bob Basset: “Я боюсь стыда. Недолговечности тоже боюсь”

  Онлайн-журнал Korydor спільно з рекламно-комунікаційною групою HAVAS CREATIVE GROUP UKRAINE публікує серію текстів, у яких ми досліджуємо найцікавіші речі, що відбуваються у світі колекціонування й реклами. Спецтему продовжує текст Галини Глеби про плідну взаємодію реклами й мистецтва й про…

Реклама й мистецтво: з розрахунку чи любові?

Онлайн-журнал Korydor спільно з рекламно-комунікаційною групою HAVAS GROUP UKRAINE публікує серію текстів, у яких ми досліджуємо найцікавіші речі, що відбуваються у світі колекціонування й реклами. Спецтему продовжує текст Анастасії Платонової про стратегії поповнення колекцій європейських музеїв і як змінюються практики розширення…

Практики музейного колекціонування

Онлайн-журнал Korydor спільно з рекламно-комунікаційною групою HAVAS GROUP UKRAINE публікує серію текстів, у яких ми досліджуємо найцікавіші речі, що відбуваються з рекламою й те, як на них реагує сучасна культура. Спецтему продовжує текст Ірини Вікирчак про те, з яких кроків слід…

Як робити промоцію книжок і що для цього треба?

«Книжковий Арсенал» вже давно став однією з головних культурних подій Києва. Частина відвідувачів приходить на фестиваль навіть не заради видавничих новинок, а для того, щоби поринути в інтелектуальну й мистецьку атмосферу, відвідати лекції, читання та…

Павло Гудімов: “Ми не можемо весь час говорити про майбутнє та минуле, потрібна мова сьогодення”

Аляйда Ассман —  історикиня, культурологиня, її ранні наукові роботи присвячені теорії літератури, а згодом головним полем інтересів дослідниці стала культурна пам’ять, культурна антропологія. Найвідоміші її праці — “Довга тінь минулого: Меморіальна культура та історична політика” (2006) та “Простори…

Аляйда Ассман: “Потрібен щоденний Майдан”

спецтеми: