Активіст Yes Lab ШОН ДЕВЛІН розповідає, як це – боротися з корпораціями й не втрачати почуття гумору.
410

Бути як Yes Men

ЄВГЕНІЯ НЕСТЕРОВИЧ аналізує проекти мовних законів і міркує про важливі деталі, які не врахували законтворці.
822

Кілька відповідей на мовне питання

ОЛЕКСАНДРА НАБІЄВА – про інстаграм як призму та маніфестацію ідеального життя.
1375

Instagram: комунікація, щоденник і спільнота

Социологиня и переселенка из Донецка ОКСАНА МИХЕЕВА – об адаптации переселенцев, возвращении на оккупированные территории и возможностях, которые дает война.
926

Бесконтактное сосуществование с государством

ІРИНА КОСТИШИНА протягом року спостерігала за навчальною системою в мистецьких закладах Польщі й тепер намагається зрозуміти, чи можлива така освітня модель в Україні.
4228

Мистецька освіта: бути чи вдавати?

МИХАИЛ МИНАКОВ – о политической сексуальности, «маленькой Киевской империи» и иллюзии горизонтальних отношений в обществе, которую порождают соцсети.
2035

Михаил Минаков: «Сетевые сообщества могут ускорять дегуманизацию общества»

АННА ПТАК, кураторка проекту Blue Box, розповідає про особливості партисипативного мистецтва й проектів, які змінюють своє значення разом із контекстом.
650

Blue Box: Синекдохи східноєвропейського досвіду

ЛІЗА КОРНІЙЧУК розповідає про програму мистецьких резиденцій SWAP: UK/Ukraine і ділиться враженнями про роботу британських художниць.
1000

Try walking in my shoes: художники в чужих контекстах

Директорка Центру міської історії у Львові розповідає про синагогу «Золота Роза» – першу частину проекту «Простір Синагог».
1260

Софія Дяк: «Історія ширша, ніж вузька етнічно-національна рамка»

Фінський письменник розповідає про несподівану близькість із чужими текстами, системи підтримки авторів та критиків та переосмислення європейської історії 20 століття через літературу.
859

Юркі Вайнонен: «Ти не можеш вилікуватися від минулого, якщо носиш провину в собі»

Художественный руководитель оркестра Национальной филармонии Литвы МОДЕСТАС ПИТРЕНАС и скрипач ВИЛЬГЕЛЬМАС ЧЕПИНСКИС – о разнообразии исполнительных традиций и том, как женщины-композиторы создают новое понимание звука.
1539

«Нельзя винить Моцарта в том, что он звучит из мобильных телефонов»

Письменниця розповідає про подружні зради в Америці та Франції, новітні батьківські параної та вплив аристократичного походження на грудне вигодовування.
2280

Памела Дракерман: «Усі експерти з дитячого виховання були жахливими батьками»


спецтеми:

теги
(само)цензура архів архів сучасного мистецтва виставка візуальне мистецтво війна гуманітарна політика дискусія документальне кіно жінка в мистецтві книжки колонка креативна економіка критичне мистецтво культура культура й інновації культурна політика культурний менеджмент куратор кіно література малі міста медіа мистецтво місто насилля освіта пам'ять політика включення проекти пропаганда самоорганізація самоцензура свобода соціальне мистецтво сучасне мистецтво фемінізм фотографія цензура європейський досвід ідентичності інновації іншування історія історія мистецтва