Було б необачно стверджувати категоричну відсутність української сучасної драми в європейському театрі. Вона начебто там є: в рамках драматургічних фестивалів проводять перформативні читання, тексти окремих авторів уключено до антологій сучасної драми, створюються колаборації за участі…

 Українська драма на валізах

З чого і як народжується бажання придбати мистецьку роботу? Як починається колекція? Що може стати об'єктом мистецького інтересу? Про це ВАЛЕНТИНІ КЛИМЕНКО розповідають українські колекціонери

Як починаються приватні колекції?

  Публікація цього тексту стала можливою завдяки меценатській підтримці Катерини Ботанової (Базель, Швейцарія)   Наталя Серебрякова розпитала українських режисерів та режисерок, як на їхнє життя вплинув карантин. Вона запропонувала відповісти на такі питання: Як проходить ваш звичайний…

Українські режисери та режисерки на карантині. Частина друга

Я завжди була прихильницею критики (найперше – кінокритики) як професії. Мене заворожувало, як люди, озброєні знанням, компетенціями і публіцистичним талантом, формували естетичний порядок денний. Відсіювали «погане» мистецтво від «хорошого», претендували на те, щоби формувати смаки,…

Критичний поворот

Публікація цього тексту стала можливою завдяки меценатській підтримці Людмили Скринникової (Київ) «Серіали — це великі романи 21 століття із розділами-серіями і томами-сезонами». Чую цю думку не вперше, але от нещодавно трапилась мені на очі чітко…

Все, як у житті: message discipline і кіно

У березні 2020 року побачила світ фотокнига миколаївського фотографа Сергія Мельниченка «Шварценеггер – мій кумир». На рахунку Сергія це не перший проект, презентований у вигляді книги: наприклад, його видання «From Dusk Till Dawn» (дизайнер Саша…

Мій кумир Шварценеггер: фотокнига як спосіб розповідати історію

Текст виходить за підтримки кампанії проти сексизму в медіа та політиці “Повага” Один із сучасних і надзвичайно продуктивних способів аналізу мистецького поля — дослідження його крізь призму владної асиметрії. Виробничі стосунки, розподіл професійних ролей, репрезентація…

Травесті-практики карантинного флешмобу

Три фільми з програми кінофестивалю Docudays UA римуються один з одним. «Хороша смерть» розповідає про добровільний відхід з життя, «Заморожена надія» — про кріоконсервацію, і «Чорна діра» — про попередні інкарнації. Так чи інакше, всі…

Docudays UA: по той бік життя

Дарья Бадьёр — украинская журналистка, редакторка отдела «Культура» в издании Lb.ua, лауреатка премии Women in Arts 2020 в номинации «Женщины в культурной журналистике, критике и исследованиях». Бадьёр — член Международной федерации кинопрессы FIPRESCI и соучредительница…

Дарья Бадьёр: «Я верю в магию большого экрана»

Цей текст увійшов до колекції документів з історії та повсякдення карантину “Архів 404”, що його збирає Центр міської історії. Запрошуємо долучитися до архіву Вашими фото, відео, щоденниками, есеями.  Із творчістю Кіри Муратової я познайомилася під…

Переглядаючи Муратову в час соціальної ізоляції

Звісно, наше покоління і так вперто опиралося дорослішанню, але до такого ми виявилися морально геть не готові. Ми виросли в добу вже без шаленої дитячої смертності (навіть у наших широтах), і звикло підсміювалися, коли старші…

Культура на відстані дотику

Нещодавно Korydor опублікував текст «Інноваційна незворушність культури», в якому Євген Гулевич виклав низку критичних зауважень до роботи Українського культурного фонду з боку заявників під час періоду прийому заявок 2019-2020. Свої тези автор підкріпив критичними відгуками…

УКФ: Процес і співтворення культури


спецтеми: