Журналистка Центра информации о правах человека МАРГАРИТА ТАРАСОВА – о выставке «Места несвободы» в Центре визуальной культуры.

Два метра, кровать, решетка

Карикатуристка, активістка та мама КЕЙТ ЕВАНС – про сцени сексу в історії соціалістичної боротьби, авторитарне виховання та новий графічний роман про сирійських біженців.

Кейт Еванс: «Найважче – писати фразами, які можна ретвітнути. З працями Рози Люксембург це непросто»

СВІТЛАНА ОДИНЕЦЬ аналізує образи українських мігранток у культурі та медіа й міркує, чому вони стають героїнями кіно- та телесюжетів набагато частіше, ніж мігранти-чоловіки.

Могіканки у кривих дзеркалах

ІРИНА КОСТИШИНА побувала на виставці «Textus» у Центрі візуальної культури й міркує, як говорити на феміністичні теми з позиції свободи, а не пригнобленості.

Шиття як життя. Протест, критика, присвоєння

МАРІЯ ТЕТЕРЮК переглянула стрічку з феміністичної програми фестивалю Docudays UA й міркує, як кіно може змінити традиційний погляд на жіночу сексуальність.

«Венери»: Розмови про секс

ДЖЕННІФЕР РЕММІ пояснює, чому в сучасному світі виникають масові протести і в чому полягає загроза диктатури ідентичностей.

Про право бути різними

АСЯ БАЗДИРЄВА критикує «святкову» політику Інституту національної пам’яті й пояснює, чому повсюдна боротьба з «совком» – це шлях у нікуди.

Працюй і мовчи?

МАРИНА УСМАНОВА – о том, почему легализация секс-работы не защищает права человека.

Секс, власть и иллюзия свободного выбора

ЮРІЙ ФРАНК – про перші спроби українського театру поговорити про трансгендерність.

Більше ніж жінка, більше ніж театр

КАТЕРИНА БАБКІНА розповідає, що транслюють своїм мешканцям вулиці Нью-Йорка.

Бачите щось – cкажіть щось: Нью-Йорк про права та обов’язки

МАРИНА УСМАНОВА вспоминает главные украинские победы и факапы на пути к гендерному равенству в этом году.

2016: Итоги года через гендерную призму

Авторка книжки «Чому інтернет-порно має значення» МАРГРЕТ ГРЕБОВІЧ – про нове поняття приватності, ілюзію свободи вибору й котиків у соцмережах.

Маргрет Гребович: «Деякі порносайти використовують іконографію Фейсбуку чи Вікіпедії»


спецтеми: