Я закінчив філологію в Києво-Могилянській академії. Спершу працював коректором і журналістом. Далі поїхав на 10 місяців волонтерити у Данію. Після повернення до Києва компонував туристичні маршрути Європою, пробував себе в освітньому бізнесі. У 2014 мене…

За щастям на велосипеді: історія одного колишнього гуманітарія

Вважають, що інтелектуали можуть визначити курс розвитку суспільства чи спрогнозувати його майбутнє. Кого зазвичай називають інтелектуалами й для чого вони потрібні (і чи потрібні взагалі)? 20 листопада в Національному музеї Тараса Шевченка в Києві відбувся…

Чому інтелектуалів (не) чують?

24 листопада добігли останні дні 58-ї Венеційської бієнале. Перед закриттям найбільша і найстаріша виставка сучасного мистецтва відновила свою роботу після жахливого шторму і затоплення острова. Останні відвідувачі ховалися від дощу та холоду в палацах та…

Як це — бути частиною “Мрії”

В украинском общественном и медиаполе в последнее время все чаще начали обращать внимание на темы, связанные с разными формами насилия. Кроме того, произошли некоторые изменения в уголовном законодательстве, системное насилие в семье признается как преступление….

Оксана Потапова: “Необходимо говорить о множественной уязвимости женщин”

Погляд зсередини: виклик, рефлексія, гартування Спочатку передісторія. Цей матеріал я почала готувати 2 місяці тому, ще до трансформації Міністерства культури і до початку Бієнале. Знайомилася з представниками і представницями команди Бієнале ще навесні. Мені написала…

Навіщо нам потрібна бієнале? Частина перша

Із арабської “Мультака” означає «місце зустрічі». У берлінському музеї Пергамон таким місцем стала виставка про історію Близькосхідних країн. Щодня тут проводять екскурсії та семінари для тих, хто тікав від війни в Сирії. Учасниця проекту Culture…

Проект “Мультака”: як сирійські біженці допомагають одне одному в Берліні

Останнім часом українську художню освіту гойдає на штормових хвилях студентського невдоволення, а академічні канони тріщать по швах. Тиск на студентів, занедбаний стан приміщень, цензура, вандалізм. Поки що ці процеси та боротьба студентів за право на…

Літня академія мистецтв: монолог про художню освіту

Девочки, которые занимаются спортом в период месячных – один из ярких образов шведской художницы-комиксистки и радиоведущей Лив Стрёмквист. Десятки «белых» и «темнокожих» спортсменок в окружении птиц и деревьев вот уже два года украшают стены одной…

“Запрещенный плод”: быть женщиной не постыдно

На протяжении всей своей жизни молодая футболистка из спального района Киева Алина мечтала попасть в национальную сборную Украины по женскому футболу. Но из-за личных трагедий и смерти матери эта мечта казалось еще более неосуществимой. Девушка…

Алиса Коваленко: «В основе любых экспериментов все равно всегда история и ремесло»

Розповідь про війну незалежно від статусу оповідача — жертви, учасника/учасниці, переможця тощо, особливо під час самої війни — це значною мірою адаптивний механізм, який працює для того, аби через проговорення, мовну концептуалізацію зрозуміти, що відбувається,…

Чоловічі вітальні та віктимні наративи на прикладі війни на Донбасі

*** вот бы тебе говоришь такую таблетку чтобы ты могла на время забыть о деньгах носить любимые платья издавать свой зловещий политический журнал чтобы можно было лечь с кем-то спокойно в чем бог простит лечь…

Мария Толмачева: “Украинская литература сама по себе немного квир”

В издательстве IST Publishing вышла первая художественная книга Евгении Белорусец. Ее “Счастливые падения” – это истории женщин, которые по-разному пережили или до сих пор переживают войну на востоке Украины. Но Евгения называет эту книгу «смешной»…

Евгения Белорусец: “В разнообразии нет смысла усматривать угрозу, даже в условиях войны”


спецтеми: