Наявність креативного класу важлива для суспільства не лише як індикатор потенціалу міст. Це люди, які готові свідомо замовляти й сплачувати за продукти й послуги, ґрунтовані на знаннях,  інноваціях і культурі. Це означає, що вони можуть…

Деббі Девіс: «Креативні люди вміють радіти чужим успіхам»

Закинуті будівлі – це архітектурні «привиди» міста, які часто асоціюються з розрухою, занедбаністю, небезпекою. Однак для культурних активістів вони стають резервом для створення осередків соціальної активності, пам’яті про історичне минуле місця, шансом розпочати «низові» культурні…

Культурна окупація: нове життя старих приміщень

На фестиваль урбаністичної культури «Трансформери» до Кременчука з’їхалися гості та учасники з Києва, Львова, Познані і Брюсселя. Але для багатьох мешканців Кременчука подія лишилася не зовсім зрозумілою. «Люди зараз більше спостерігають, ніж розуміють, що відбувається»,…

Урбанізм і народ. “Трансформери” в Кременчуці

Сьогодні, коли згадують про Львів, найчастіше говорять про його середовище IT та неймовірну кількість закладів харчування й відпочинку. Справді, львівський міський простір переповнений IT-компаніями та генделями на будь-який смак, і вони  роблять значний внесок в…

Знайди собі місце: творчі простори Львова

Засновник Book Art Center Tbilisi та куратор фестивалю Tbilisi Book Days Отар Каралашвілі прочитав в Києві лекцію «Як працюють креативні індустрії в Грузії», організовану CSM та Korydor. Він поділився досвідом створення, видавництва та популяризації в…

Отар Каралашвілі: “Всі хочуть бути особливими, і на цьому можна зіграти”

Уперше проект польського художника Павла Альтгамера «Конгрес рисувальників» відбувся в 2012 році під час Берлінської бієнале сучасного мистецтва, два роки тому – в Києві, в Національному художньому музеї. Рік тому – у Пекіні та Варшаві….

Міські амбіції: Альтгамер у Франківську

В рамках проекту CSM «Культура. Завтра» на Книжковому Арсеналі, у співпраці з видавництвом «Комора» відбулася зустріч із сербським письменником Срджаном Срдичем. Його роман «Саторі» щойно вийшов у перекладі Алли Татаренко й уже привернув чимало уваги…

Срджан Срдич: “Мене лякає соцреалістична ідея великого роману”

Перше враження, що Вільнюс — це такий собі балтійський Львів, може з’явитися у вас на вокзалі одразу по приїзді й тривати досить довго. Дійсно, будиночки дорогою до вашого хостела чи готелю в міру старовинні, малоповерхові…

Вільнюс: місто на межі

Фото до тексту: Микола Марусик, Роман Помазан, Людмила Нечай На публічну і політичну сцену Раґнар Сііл потрапив ще наприкінці 1990-х після навчання в Тартуському університеті, де студіював політичні науки і міжнародні відносини, став одним із наймолодших…

Раґнар Сііл: “Креативність – це феномен відкритого світу мобільних людей”

На початку березня платформа культурних ініціатив ІЗОЛЯЦІЯ провела зустріч із Анною Агафоновою, постійною консультанткою фонду, про розвиток креативної економіки в Україні. Це передує запуску IZONE – простору для роботи креативного бізнесу на території фонду в…

Big Push Theory

Метафори – річ красива, але підступна. Часом не підозрюєш, якими конотаціями може прирости звична, здавалося б, фраза. От і ініціатори програми розвитку промислового туризму у Кривому Розі вряд чи могли здогадатися, які конотації в моєму…

(Не)марсіанські хроніки

17 січня вперше на новому місці в Києві, на Київському суднобудівному судноремонтному заводі, відкрилася виставка платформи культурних ініціатив «Ізоляція», яка минулого літа була змушена залишити свій простір у Донецьку, захоплений бойовиками. Кураторка «Ізоляції» Олена Червоник…

Олена Червоник: “Індустріальна тематика – це частина ідентичності Ізоляції”


спецтеми: