Розвивати українське книговидавництво завжди вдавалося лише надзусиллями фанатичних людей. Реалії ринку напрочуд невтішні, але видавці  знаходять спосіб, як вийти із замкненого кола. Перемагають ті, хто відмовляється грати за старими правилами.   Порівняно з минулим роком,…

Книжковий ринок: позаду залишаються скептики

“Что у этих детей в голове?”, “Что в голове у преподавателя?”, “Нет, дети так рисовать не могут”, — экспозиция харьковской студии Aza Nizi Maza, в которой работают совсем юные (6-13 лет) художники, вызвала неоднозначные отклики…

Что у этих детей в голове?

Якщо спробувати буквально перекласти слово «хакатон» українською, вийде щось на кшталт «марафону хакерів». Чому марафон – йдеться про інтенсивну  роботу міждисциплінарних команд, яка  триває безперервно від 24 до 96 годин. Обмеження в часі, азарт, менторський…

Як технології змінюють “ящик”

Світ охоплює урбанізація: за прогнозами експертів, у 2050 році 70% людей у світі мешкатиме в містах. Якими вони будуть і як їм витримати цей виклик? Британські фахівці Нік Данн та Ніколас Френсіс розповіли про про…

Розумні міста: що нас чекає наступні 50 років?

У невеликому місті Дінслакен на заході Німеччини на місці закинутих шахт облаштували парк. Під однією з лавок у цьому парку лежить невеличкий шматочок вугілля. Його не так уже й легко помітити, але якщо придивитися уважніше,…

Рур: фрагменти ландшафту

Наявність креативного класу важлива для суспільства не лише як індикатор потенціалу міст. Це люди, які готові свідомо замовляти й сплачувати за продукти й послуги, ґрунтовані на знаннях,  інноваціях і культурі. Це означає, що вони можуть…

Деббі Девіс: «Креативні люди вміють радіти чужим успіхам»

Закинуті будівлі – це архітектурні «привиди» міста, які часто асоціюються з розрухою, занедбаністю, небезпекою. Однак для культурних активістів вони стають резервом для створення осередків соціальної активності, пам’яті про історичне минуле місця, шансом розпочати «низові» культурні…

Культурна окупація: нове життя старих приміщень

На фестиваль урбаністичної культури «Трансформери» до Кременчука з’їхалися гості та учасники з Києва, Львова, Познані і Брюсселя. Але для багатьох мешканців Кременчука подія лишилася не зовсім зрозумілою. «Люди зараз більше спостерігають, ніж розуміють, що відбувається»,…

Урбанізм і народ. “Трансформери” в Кременчуці

Сьогодні, коли згадують про Львів, найчастіше говорять про його середовище IT та неймовірну кількість закладів харчування й відпочинку. Справді, львівський міський простір переповнений IT-компаніями та генделями на будь-який смак, і вони  роблять значний внесок в…

Знайди собі місце: творчі простори Львова

Засновник Book Art Center Tbilisi та куратор фестивалю Tbilisi Book Days Отар Каралашвілі прочитав в Києві лекцію «Як працюють креативні індустрії в Грузії», організовану CSM та Korydor. Він поділився досвідом створення, видавництва та популяризації в…

Отар Каралашвілі: “Всі хочуть бути особливими, і на цьому можна зіграти”

Уперше проект польського художника Павла Альтгамера «Конгрес рисувальників» відбувся в 2012 році під час Берлінської бієнале сучасного мистецтва, два роки тому – в Києві, в Національному художньому музеї. Рік тому – у Пекіні та Варшаві….

Міські амбіції: Альтгамер у Франківську

В рамках проекту CSM «Культура. Завтра» на Книжковому Арсеналі, у співпраці з видавництвом «Комора» відбулася зустріч із сербським письменником Срджаном Срдичем. Його роман «Саторі» щойно вийшов у перекладі Алли Татаренко й уже привернув чимало уваги…

Срджан Срдич: “Мене лякає соцреалістична ідея великого роману”


спецтеми: