KORYDOR публікує конспект зустрічі медійників про тематичні й фактологічні "білі плями", які виникають у діяльності журналістів та редакторів.

Білі плями журналістики: як писати про неочевидне?

НАТАЛЯ ЄРЬОМЕНКО ризикнула написати про Чернівці зі світського погляду й проаналізувала битви за історичну пам'ять у місті.

Чернівці: пастка однієї історії

ОЛЕКСІЙ РАДИНСЬКИЙ констатує діагноз української культури: компенсаторна праця культурних діячів призводить до надвиробництва культурного продукту, який ніяк не впливає на суспільство.

Олексій Радинський: “Ніякий «цивілізований діалог» не може починатися з погрози погрому”

ВІРА БАЛДИНЮК розповідає, чому привид Чаушеску не полишає Бухарест, як живе Румунія після останніх протестів і в чому подібність наших міністерств культури.

Діти Сороса проти вампірів

АЛЕКСАНДР РОЙТБУРД – о «Салоне отверженных», разнице между «настоящим» и «актуальным» искусством, идеологическом разрыве между художниками и мертвых грантах.

Александр Ройтбурд: «Нужно говорить так, чтобы это было услышано»

ЮЛИЯ МАНУКЯН рассказывает о том, как художники в Херсоне обращали внимание горожан на «слепое пятно» – центральную площадь города.

Площади свободы. Репетиция

НАТАЛЯ МИХАЛКО – про основні ідеї нової книжки «Бути народженими» французької філософині та психоаналітикині Люс Іриґарей.

Депортовані з життя

НАТАЛИЯ СЕРЕБРЯКОВА посмотрела новый фильм Рубена Эстлунда и рассказывает, почему «Квадрат» – отменная критика современной Европы.

Белый квадрат

KORYDOR публикует текст участников одесской выставки «Салон отверженных» – о хаосе и руинах, где живет дух искусства.

«Почти манифест»

ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК – про радянську естетику в українській пропаганді, візуалізацію смерті, Instagram ЗСУ, та фотографії про війну на Сході, яких ми не побачили.

Лик героя, личина ворога: як різняться портрети тих, хто воює на Донбасі

МИХАИЛ РАШКОВЕЦКИЙ и НИКОЛАЙ КАРАБИНОВИЧ – об Одесской биеннале, кураторском произволе, состоянии турбулентности и человечности.

Михаил Рашковецкий: «Биеннале – это попытка обнаружения лжи через критический язык искусства»

СЕРГІЙ ЖАДАН – про фестиваль «Дорога на Схід», «позу пророка» та здоровий глузд як політичну позицію.

Сергій Жадан: «Влаштовувати бої за те, хто більше любить батьківщину – занадто велика розкіш під час війни».


спецтеми: