Я могла би легко уявити собі сучасну інтерпретацію «Енеїди» Котляревського, в якій головний герой був би жінкою. Такою звичайною українською жіночкою, яка тягне на собі три роботи, домашнє господарство, батьківський комітет у класі кожного зі…

Проект Енеїда: ненаписана історія

Наприкінці жовтня кураторка культурного центру DEPO в Стамбулі Асена Ґюнал та журналістка Озлем Алтюнок взяли участь у Київській Бієнале. Вони прочитали лекцію про цензуру в мистецтві за умов надзвичайного стану, що був уведений в Туреччині…

Надзвичайний стан культури: що відбувається в Туреччині

Korydor публікує текст, який увійшов до фіналу шостого Мистецтвознавчого конкурсу , що відбувається за ініціативи й підтримки Stedley Art Foundation.    Я читаю книжку про травму в мистецтві, тому наше знайомство з Гаррі відбувається в досить традиційний спосіб…

Одні у маленькому човні

У своїй книзі «1913. Рік перед штормом», захопливій культурній хроніці останнього року перед великою світовою війною, Флоріан Іллієс, поміж іншим, доволі докладно описує історію мистецької праці. Хоча, очевидно, головний наратив книги геть не про працю:…

Свята простота. Мистецтво як економічний об’єкт

KORYDOR публікує конспект зустрічі медійників про тематичні й фактологічні "білі плями", які виникають у діяльності журналістів та редакторів.

Білі плями журналістики: як писати про неочевидне?

НАТАЛЯ ЄРЬОМЕНКО ризикнула написати про Чернівці зі світського погляду й проаналізувала битви за історичну пам'ять у місті.

Чернівці: пастка однієї історії

ОЛЕКСІЙ РАДИНСЬКИЙ констатує діагноз української культури: компенсаторна праця культурних діячів призводить до надвиробництва культурного продукту, який ніяк не впливає на суспільство.

Олексій Радинський: “Ніякий «цивілізований діалог» не може починатися з погрози погрому”

ВІРА БАЛДИНЮК розповідає, чому привид Чаушеску не полишає Бухарест, як живе Румунія після останніх протестів і в чому подібність наших міністерств культури.

Діти Сороса проти вампірів

АЛЕКСАНДР РОЙТБУРД – о «Салоне отверженных», разнице между «настоящим» и «актуальным» искусством, идеологическом разрыве между художниками и мертвых грантах.

Александр Ройтбурд: «Нужно говорить так, чтобы это было услышано»

ЮЛИЯ МАНУКЯН рассказывает о том, как художники в Херсоне обращали внимание горожан на «слепое пятно» – центральную площадь города.

Площади свободы. Репетиция

НАТАЛЯ МИХАЛКО – про основні ідеї нової книжки «Бути народженими» французької філософині та психоаналітикині Люс Іриґарей.

Депортовані з життя

НАТАЛИЯ СЕРЕБРЯКОВА посмотрела новый фильм Рубена Эстлунда и рассказывает, почему «Квадрат» – отменная критика современной Европы.

Белый квадрат


спецтеми: