На протяжении всей своей жизни молодая футболистка из спального района Киева Алина мечтала попасть в национальную сборную Украины по женскому футболу. Но из-за личных трагедий и смерти матери эта мечта казалось еще более неосуществимой. Девушка…

Алиса Коваленко: «В основе любых экспериментов все равно всегда история и ремесло»

*** вот бы тебе говоришь такую таблетку чтобы ты могла на время забыть о деньгах носить любимые платья издавать свой зловещий политический журнал чтобы можно было лечь с кем-то спокойно в чем бог простит лечь…

Мария Толмачева: “Украинская литература сама по себе немного квир”

Минулого року на фейсбук-сторінці арт-центру Closer з’явився анонс виставки, якої ніколи не відбудеться.   У день відкриття виставки відвідувачів зустрічав авторський текст, зачинені двері до виставкового простору і сам художник. У тексті йшлося про таке: “Человек социален….

Саша Єльцин: Про систему, перевиробництво, пустоту і усвідомленість

Почти год назад, на пике обсуждения домогательств Харви Вайнштейна, я прочла статью «Инструкция: Как распознать харассмент и что делать потом». Читая статью, в которой харассмент определялся как отношения, в которых «субъект и адресат <…> состоят…

Эбьюз в научной среде, или Как обезопасить себя от авторитарного научного руководителя

Цього року планується до виходу книга «Soviet Modernism. Brutalism. Post-modernism. Buildings and Projects in Ukraine 1960–1990». Над нею працювали фотограф Олексій Биков і дослідниця архітектури Євгенія Губкіна. Книга спробує пояснити унікальність об’єктів модернізму в Україні….

Евгения Губкина: “Любим мы нашу архитектуру или нет – это не волнует ни девелоперов, ни власть”.

В издательстве IST Publishing вышла первая художественная книга Евгении Белорусец. Ее “Счастливые падения” – это истории женщин, которые по-разному пережили или до сих пор переживают войну на востоке Украины. Но Евгения называет эту книгу «смешной»…

Евгения Белорусец: “В разнообразии нет смысла усматривать угрозу, даже в условиях войны”

В Україні відбувся мистецький проект, присвячений людям із синдромом Дауна, зорганізований Гете-Інститутом спільно із німецькою дослідницькою платформою Touchdown 21 та запрошеними кураторками Марією Ланько та Лізаветою Герман. Виставка тривала протягом жовтня-листопада та була показана на…

Про те, «що важливо»

«Мистецтво має стати частиною життя кожного, і хотілось би, щоб ми приділяли більше уваги не лише тому, щоби заробляти гроші або виконувати якісь сімейні обов’язки, а й тому, щоби думати про речі універсальні, які можуть…

Саша Курмаз: “Художника мають визначати не через те, звідки він родом, а радше через те, про що він говорить у своїх роботах”

Иван Светличный — украинский художник, от традиционной скульптуры он пришел к звуку как визуально выразительному медиуму в искусстве. Иван родом из Харькова, где вырос и получил профессиональное образование в Академии дизайна и искусств по специальности…

Иван Светличный: «Я требователен не только к коллегам, но и к зрителю»

Ми летіли з Нового Орлеану з пересадкою в Чикаго. Вийшли з одного літака, перейшли до сусіднього гейту, купили по сендвічу і по каві і сіли за зручним столиком. Поки я доїдала сендвіч, колега з Нігерії…

Білим світом нудить

Дочитавши збірку малої прози Оксани Забужко “Після третього дзвінка вхід до зали забороняється”, складеної з уже знаних творів, а також щойно в 2017 році написаних, я нарешті чітко розумію, в чому сила письменниці: вона народила…

Легітимізоване жіноче тіло

Наша колона трохи збивається з ритму і пригальмовує. Русявий хлопець у білій футболці користується моментом і підходить все ближче, доки не опиняється за крок від мене. Він стискає в долоні старомодну камеру і довго знімає…

Last Night in Sweden. Чи перетворюється “вітрина демократії” на заручницю ультраправих?

спецтеми: