Наталя Серебрякова оглянула позаконкурсну програму кінофестивалю Kharkiv MeetDocs, який відбудеться з 26 по 31 жовтня. Всі фільми можна буде подивитись безкоштовно онлайн після реєстрації на сайті meetdocsfestival.com.   «Парфенон», Мантас Кведаравічюс Показ розпочинається 28 жовтня…

Kharkiv MeetDocs: між воєнним та мирним життям

Уже в 10 странах и 40 театрах по всему миру состоялась читка пьесы беларуского драматурга Андрея Курейчика «Обиженные. Беларусь» – практически мгновенная реакция на протестное движение в Беларуси. Услышали ее и на ХХІІ международном театральном…

Дмитрий Ермолович-Дащинский: «В Беларуси театральность покинула сцену, теперь она – на улицах»

Цього року я мала нагоду долучитися до навчальної подорожі «Музеї. Локальна історія» від ‘House of Europe’ та побувати у 9 інституціях західної й східної Німеччини – від центрів сучасного мистецтва до краєзнавчих музеїв і меморіалів….

Музейна робота з травматичними досвідами: як це роблять у Німеччині  

Публікуємо фрагмент з монографії кураторки, дослідниці Музею Харківської школи фотографії (MOKSOP) Надії Бернар-Ковальчук «Харківська школа фотографії: гра проти апарату». Підготовка видання відбувається за підтримки Українського культурного фонду. У наданому фрагменті авторка розглядає оприявнення харківськими фотографами…

Відсутня фотографія

Розуміння художніх практик, ролі та статусу художника сильно змінювалося протягом історії західної культури. Ремісник, що спроможний виготовляти речі за правилами; майстер, що може наслідувати прекрасне в природі; і врешті – митець, який подібно до Бога,…

Запрошення в мистецтво: кому бути художниками?

Нещодавно у Києві пройшов перший онлайн-марафон із документального активізму, організований проєктом Arts&Rights. В межах марафону відбулась панельна дискусія на тему “Документалістика як зброя в інформаційній війні” за модерації Лариси Денисенко. Учасники дискусії говорили про якість…

Документалістика в інформаційній війні

В Україні починається експериментальна магістерська програма «Культурологія і МЕТАТЕАТР», підтримана грантом від Українського культурного фонду. В основі освітньої діяльності МЕТАТЕАТРУ закладена нова унікальна акторська технологія Ігрового Театру, розроблена Михайлом Буткевичем та адаптована до сучасних професійних…

Олег Ліпцин: “Студента будуть намагатися підвести до межі його людського виклику”

В 1978 році Зофія Ридет, на той момент вже відома польська фотографка, поїхала до Рабки, малого містечка на Підхаллі, де зробила перші фотографії з серії, яка згодом стане її найвідомішим проєктом під назвою «Cоціологічний запис»…

Побачити сусіда

 У червні стартував новий літній сезон на Urban Space Radio. Під слоганом «Голоси наших міст» команда радіо дає голоси різним містам України через історії людей, які в них живуть та намагаються змінювати їх на краще….

Гриців ковчег: «З літературою буде все добре, поки є ми»

Шерон Бейлі – британська художниця з Ньюкасла, фотографка, яка працює у сфері учасницького мистецтва, що передбачає тісну співпрацю з людьми й робить їх співтворцями проєктів. Останні роки Шерон присвячувала себе роботі з літніми особами, у…

Шерон Бейлі: найважливіше – людський контакт

Традиційно обидві ключові ролі, притаманні музею, – джерело та простір для спілкування науковців (іншими словами – як сховища знань) і місце для спілкування науковців із відвідувачами (музеї як джерела інформування та розваги), – втілювалися у…

Музеї після локдауну: відкриваючи нові напрямки руху

Що змушує нас відчувати зв’язок з іншими? Соціальні науки пропонують низку відповідей, серед яких спільні ідентичності, пам’ять про минуле і відчуття приналежності до однієї «уявної спільноти»; міжособистісна довіра і довіра до спільновитворених інститутів; після Революції…

Спільноти досвідів: як і для чого документувати життя в час пандемії

Завантажити ще

спецтеми: