ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК подивилася новий фільм Віталія Манського «Рідні» й міркує, чому його варто дивитись, передусім - українським глядачам.
135

У колі війни

АНАСТАСІЯ ГАЙШЕНЕЦЬ – про те, як актуалізувати «другорядного» Шекспіра.
503

«Зимова казка»: розчинені в часі

Социологиня и переселенка из Донецка ОКСАНА МИХЕЕВА – об адаптации переселенцев, возвращении на оккупированные территории и возможностях, которые дает война.
539

Бесконтактное сосуществование с государством

ІРИНА КОСТИШИНА протягом року спостерігала за навчальною системою в мистецьких закладах Польщі й тепер намагається зрозуміти, чи можлива така освітня модель в Україні.
3343

Мистецька освіта: бути чи вдавати?

Художниця та дружина Олександра Гнилицького розповідає, як виглядав пострадянський світ «Паркомуни» крізь призму західної культури 90-х.
1323

Леся Заяць: «Паризька комуна» — це комунікативний хаб, де у всіх були свої ролі»

ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК пригадує, чим відзначилась українська культура в 2016-му.
436

Рік немовчання

МИХАИЛ МИНАКОВ – о политической сексуальности, «маленькой Киевской империи» и иллюзии горизонтальних отношений в обществе, которую порождают соцсети.
1570

Михаил Минаков: «Сетевые сообщества могут ускорять дегуманизацию общества»

МАРИНА УСМАНОВА вспоминает главные украинские победы и факапы на пути к гендерному равенству в этом году.
622

2016: Итоги года через гендерную призму

ГЛІБ ВИШЕСЛАВСЬКИЙ як свідок і учасник подій розповідає про зародження й згасання мистецьких сквотів у Києві.
413

Сквоти 1980-х – початку 1990-х. Художники й групи

ОЛЕКСАНДР ТЕЛЮК аналізує виставку «Кінотрон» у Центрі візуальної культури й міркує, чи вдасться глядачам у повній мірі зрозуміти утопічні ідеї інженерної інтелігенції 1970-х.
640

Наука згадування, або чому так важко ступати «за горизонт»?

СТАНИСЛАВ БИТЮЦКИЙ рассказывает, почему линии белья за окном или жизнь небольших городков стали особенным вглядом двух режиссерок из Новой Зеландии и Шотландии.
789

Поэзия повседневности

ЄВГЕН САМБОРСЬКИЙ – про реконструкцію мистецької історії Івано-Франківська та співіснування з культурою міста.
1199

Євген Самборський: «У місті живе дух непотрібності, неможливості комунікації, безвиході й сорому»

Завантажити ще

спецтеми: