Современный режиссер-документалист должен дать себе право не бояться ничего. В этом уверена МАРИНА РАЗБЕЖКИНА, российская сценаристка и кинорежиссерка. По мнению Марины Александровны, ХХI век распахнул людей и теперь они готовы делиться всем самым личным перед камерой. Марина Разбежкина – авторка…

113

Марина Разбежкина: «Страх направить камеру на человека – это профнепригодность»

KORYDOR публікує матеріали з освітнього проекту CSM та KORYDOR «Від першої особи: Пам’ять. Голос. Діалог», який відбувся в Харкові цього року. До вашої уваги – текст лекції поетки, літературознавиці та перекладачки ІРИНИ СТАРОВОЙТ про трансформації «стидкої й жаскої» пам’яті, уривчасті…

1615

Кричуща мовчанка: Що робити з потворними спогадами прекрасних міст?

На четвертом этаже PinchukArtCentre действует выставка «Вина» в рамках «Исследовательской платформы», посвященная вопросу осознания вины как необходимого условия для примирения прошлого и настоящего, и одновременно как барьера между ними. Выставка затрагивает проблему индивидуальной и коллективной ответственности перед историей, сложности понимания…

853

Леся Хоменко: «Понять – это и есть победить»

Нещодавня акція в фейсбуці за хештегом #яНеБоюсьСказати винесла у публічний простір те, що довгий час лишалося замовчуваним, а тому невимовленим тягарем, – особистий досвід сексуальних домагань та насильства. Акцію, яку розпочала Анастасія Мельниченко своєю історією та закликом, підтримали сотні людей,…

1156

Не флешмоб: коли особисте стає політичним

Хвилі революційного Майдану знесли пам’ятник Леніну 8 грудня 2013 року. З того часу постамент стоїть порожній, відкритий для стихійних написів та народних інтервенцій: в лютому 2014 його ненадовго прикрасив золотий унітаз, а минулого тижня там встановили фігуру Діви Марії —…

1427

З висоти п’єдесталу

Цей матеріал вийшов завдяки меценатській підтримці  пана СЕРГІЯ ПОДНОСА. Пам’ятаю неоднозначну реакцію, викликану фразою подруги про родину Сімпсонів: «Вони так люблять одне одного!». Думалося, що це не найкраща характеристика: пияцтво, домашнє насилля, фінансові проблеми, невміння зарадити одне одному – кому потрібна…

704

«Сімпсони»: герої парадоксальної любові

В певний період життя я зрозуміла, що маю подорожувати по-іншому. Я й так ніколи не була прихильницею олл-інклюзів або автобусних турів, але хотілось чогось кардинально нового – затриматись на одному місці, стати хоч трошки, але «місцевою», мати час вивчити мову,…

724

Палермо: місце для всіх

С начала марта этого года в Одессе действует социальный проект «Museum for Change». Пятеро сотрудников и группа волонтеров восстанавливают один из лучших художественных музеев Украины, Одесский художественный музей, – собирают деньги для решения накопившихся в нем проблем. Для более наглядного примера…

602

Сдайте на музей!

В городе, где каждая художественная акция сопровождается битвой современного и индустриального, Kultura Medialna третий год представляет фестиваль аудиовизуального искусства и новых медиа «Конструкция». О том, как открыть в Днепре давно забытые локации и достучаться до городских властей, поделились организаторы фестиваля…

449

Конструкция: «Осторожно, в учреждении злая директор!»

У рамках співпраці Дослідницької платформи PinchukArtCentre та онлайн-видання Korydor ми продовжуємо тему дослідження сучасного мистецтва. Цього разу йтиметься про кураторський досвід та інституційну критику. Співрозмовницею Тетяни Кочубінської стала Анна Смолак – запрошена кураторка проекту «Переосмислення». Варто зазначити, що PinchukArtCentre уперше в своїй діяльності…

1003

Анна Смолак: «Ми підважуємо традиційні інституційні наративи музейного типу, які пропонують лінійний спосіб мислення»

Цей матеріал вийшов завдяки меценатській підтримці Ірини Чернишової, яка зробила внесок на спільнокошті проекту Korydor. Книгу профессора Эткинда «Кривое горе: Память о непогребенных» я стала искать на киевских книжных полках сразу после прочтения «Портретов в колючей раме» Вадима Делоне. Автобиографический…

1528

Александр Эткинд: «Признать преступления Второй мировой – значит поменять свое представление о государстве»

8-12 червня в Івано-Франківську проходив масштабний фестиваль Porto Franko Гогольfest. Нині можна вже з упевненістю сказати, що він відбувся – не лише «завдяки», а подекуди й «усупереч». Очікували від нього багато, сумнівалися в ньому не менше, але організаторам удалося розворушити…

479

Порт Франківськ: в очікуванні нових кораблів

Завантажити ще

спецтеми: