Коли художник декілька років поспіль працює з певною темою, в роботах поступово проявляється фактор часу, постає динаміка змін, які відбуваються з контекстом, із самим автором, і, власне, з предметом його дослідження, але щось залишається без змін. Над серією «Новий пейзаж»,…

163

Тимчасова константа. Цифрові пейзажі Олексія Сая

ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК побувала на відкритому просторі «Участь без участі» фестивалю «86» у Славутичі й записала його найцікавіші дискусії.
273

Робота над факапами

ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК подивилася фільм Тайга О’Саллівана «Великий мур» і міркує про ціну красивої кінематографічної метафори.
316

Великі й маленькі мури: як працюють стіни

РУСЛАНА КОЗИЕНКО анализирует рассказы участников проекта CSM и KORYDOR «Точки приближения» и предлагает читать между строк.
743

Фрагменты речи: точки приближения

СВІТЛАНА ОДИНЕЦЬ аналізує образи українських мігранток у культурі та медіа й міркує, чому вони стають героїнями кіно- та телесюжетів набагато частіше, ніж мігранти-чоловіки.
751

Могіканки у кривих дзеркалах

ТИБЕРИЙ СИЛЬВАШИ – об исторических пустотах, где вырастает миф, седневских пленэрах и неожиданной свободе.
1481

Тиберий Сильваши: «Барочный миф, миф соцреализма и работы молодых художников объединила нарративная функция картины»

Режисер фільму «Великий мур» – про архітектуру влади, метафори Кафки та важливість звуку й голосу.
557

Тайґ О’Салліван: «Задача політичного мистецтва – створити атмосферу, де ви будете формувати власні ідеї»

ІНГА ПИЛИПЧУК – про роман Наташі Водін «Вона родом із Маріуполя», який цього року здобув премію Лейпцизького книжкового ярмарку.
556

Історія зі складним продовженням: «Вона родом із Маріуполя» Наташі Водін

Автор фільму «21 х Нью-Йорк» ПЬОТР СТАСІК – про те, як знімати місто, самотність і секс на пляжі.
456

Пьотр Стасік: «Режисери люблять метро, бо там темно, таємничо й позачасово»

KORYDOR публікує уривок «Тіні» з автобіографії Івана Кавалерідзе, яку до Книжкового Арсеналу видав Центр Довженка.
583

Репресії, які ми пережили. Спогади Івана Кавалерідзе

ЛЮБОВЬ МОРОЗОВА рассказывает о патриотических песнях, у которых намного больше общего с любовью, чем с идеологией.
572

Без принуждения к любви. Больше, чем просто музыка

ДЕНИС КУКЛІН – про те, як змінювалися інтерпретації воєнного досвіду, й скільки триває повернення з війни.
540

Війна з собою

Завантажити ще

спецтеми:

теги
(само)цензура архів архів сучасного мистецтва виставка візуальне мистецтво війна гуманітарна політика дискусія документальне кіно жінка в мистецтві книжки колонка креативна економіка критичне мистецтво культура культура й інновації культурна політика культурний менеджмент куратор кіно література малі міста медіа мистецтво місто насилля освіта політика включення проекти пропаганда самоорганізація самоцензура свобода соціальне мистецтво сучасне мистецтво фемінізм фестиваль фотографія цензура європейський досвід ідентичності інновації іншування історія історія мистецтва