У рамках проекту «Площі свобод» ГАЛИНА ТАНАЙ пише про Ужгород як осередок повільності, традиційності та тимчасовості.

Ужгород: як його полюбити

СЕРГІЙ ЖАДАН – про фестиваль «Дорога на Схід», «позу пророка» та здоровий глузд як політичну позицію.

Сергій Жадан: «Влаштовувати бої за те, хто більше любить батьківщину – занадто велика розкіш під час війни».

ЛІЯ і АНДРІЙ ДОСТЛЄВИ – про те, як кіпріотські художники осмислюють конфлікт та поділ, із якими острів живе вже понад 50 років.

Досвід Кіпру: конфліктна географія

ВИКТОРИЯ БАВЫКИНА побывала на выставке «Эдения: в городе будущего» в ЕрмиловЦентре и размышляет о необходимости критики идеальных миров.

О возможностях утопического

ЄВГЕНІЯ МОЛЯР – про вечірки в Білгороді-Дністровському, намаз у ізмаїльському музеї та ревіталізацію радянських кінотератрів.

Де зачекінитися в Бессарабії?

Учасниця відкритого простору «Участь без участі» в Славутичі МАР’ЯНА КУЗЕМСЬКА пише найбільший виклик міського активізму – невміння містян брати відповідальність.

Лавка з палет: хвороби росту урбан-активізму

МАРИНА СТЕПАНСКАЯ рассказывает о своем последнем фильме «Стремглав», новых вопросах для женских персонажей и (не)важность кинокритики.

Марина Степанская: «В украинском кино мне хотелось посмотреть историю про нас»

ЛЮБОВЬ МОРОЗОВА побывала на опере «Хлеб. Соль. Песок» и поговорила с ее дирижером ЛУИДЖИ ГАДЖЕРО об очеловеченной электронике, путешествии в женский голос и том, почему Италия не мыслит себя нацией.

«Хлеб. Соль. Песок»: пространство и голос

Художник ЮРИЙ ЗМОРОВИЧ — о «неофициальном» дозволенном в советском искусстве, взаимоотношениях Федора Тетяныча с официальной культурой и о том, сложно ли дружить с гением.

Юрий Зморович: «Наверное, это сейчас самое главное — вера в свое воплощение: в кого, в чего, что ты есть, кто ты есть»

ЄВГЕНІЯ НЕСТЕРОВИЧ розмірковує, чого чекати від нової установи у Львові – Інституту стратегії культури.

Чого навчить Інститут стратегії культури?

Куратор выставки о Федоре Тетяныче в PinchukArtCentre ВАЛЕРИЙ САХАРУК – о музеефикации художника, который своим творчеством постулировал процессуальность и философия которого заключалась в сохранении «всего живого».

Валерий Сахарук: «Фрипулья – это космос»

KORYDOR публикует перевод текста ТОШМАША ШЕРШЕНЯ о том, как фотография фиксирует распад времени и складывает его заново.

Селфи с женой

Завантажити ще

спецтеми:

теги
(само)цензура архів архів сучасного мистецтва виставка візуальне мистецтво війна гуманітарна політика дискусія документальне кіно жінка в мистецтві книжки колонка креативна економіка критичне мистецтво культура культура й інновації культурна політика культурний менеджмент куратор кіно література малі міста медіа мистецтво місто насилля освіта політика включення проекти пропаганда самоорганізація самоцензура свобода соціальне мистецтво сучасне мистецтво фемінізм фестиваль фотографія цензура європейський досвід ідентичності інновації іншування історія історія мистецтва