Харьковский фотограф – о старых обидах на мэтров, фотографию до фотошопа и эстетику польских журналов 80-х.
407

Сергей Солонский: «Мой дед продал корову, чтобы купить цейсовский объектив»

Фінський письменник розповідає про несподівану близькість із чужими текстами, системи підтримки авторів та критиків та переосмислення європейської історії 20 століття через літературу.
357

Юркі Вайнонен: «Ти не можеш вилікуватися від минулого, якщо носиш провину в собі»

СТАНИСЛАВ МЕНЗЕЛЕВСКИЙ анализирует фильм «Наш нацист» и показывает, как могут меняться местами жертвы и палачи.
371

Мой нацист – твой нацист

Художественный руководитель оркестра Национальной филармонии Литвы МОДЕСТАС ПИТРЕНАС и скрипач ВИЛЬГЕЛЬМАС ЧЕПИНСКИС – о разнообразии исполнительных традиций и том, как женщины-композиторы создают новое понимание звука.
822

«Нельзя винить Моцарта в том, что он звучит из мобильных телефонов»

Євгенія Нестерович розповідає про проекти КАТАЖИНИ КОЗИРИ – гості цьогорічного Тижня актуального мистецтва у Львові. Перформанси польської мисткині виводять питання художніх експериментів із тілом на новий рівень осмислення – це вже не дефрагментація і не травестія, а виклики власному «Я».
328

Катажина Козира: «Тому що я – людина»

ТАМАРА ЗЛОБІНА пише про потребу перепроживати гуманізм знову й запитує, чому ми програли численні битви, якщо було стільки сміливості й жаги щось змінити? Можливо, тому, що коли ми ігноруємо інших, то втрачаємо шанс творити переможні солідарності?
557

Переживати гуманізм. Знову і знову

Письменниця розповідає про подружні зради в Америці та Франції, новітні батьківські параної та вплив аристократичного походження на грудне вигодовування.
1748

Памела Дракерман: «Усі експерти з дитячого виховання були жахливими батьками»

Жертвы войны – ветаран АТО и иракская беженка, семейные тайны, любовные интриги – все это в ленте «Осенние воспоминания», которая выходит в прокат в сентябре. Почему стоит идти на этот фильм, даже если кажется, что он переполнен клише?
442

История обо всем хорошем

Тетяна Кочубінська розпитує «ФОНД МАЗОХА» про історію їхнього створення, мистецький тероризм як стратегію та найбільш скандальні роботи, які сьогодні не втрачають актуальності.
987

Фонд Мазоха: «Художник не може бути істориком. Він може бути історичним спекулянтом»

Колишній львів’янин і теперішній харків’янин МІСЬКО БАРБАРА два тижні спостерігав за «Творчими резиденціями» форуму «ГаліціяКульт» у Харкові й міркує, скільки часу насправді потрібно, щоби пізнати місто з такою важливою історією.
852

Харків – Львів: спільна пам’ять

Чому ненависть до власної зовнішності дає ілюзію контролю над своїм життям, і як індустрія краси змушує нас постійно боротися з соромом – про це пише Ніколь Шнекенберг у книзі «Фальшиві тіла, справжні ми».
2069

Образ тіла, сором і шлях до зцілення

В авторській колонці ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК пише про химерні форми боротьби з «совком», які виникають у публічному просторі країни.
952

Прапор і сліпота

Завантажити ще

спецтеми: