В авторській колонці ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК пише про химерні форми боротьби з «совком», які виникають у публічному просторі країни.
447

Прапор і сліпота

Художник рассказывает о том, как в Харькове победило «Барабашово», и объясняет, почему европейской эмпатии не хватает на Украину.
1509

Павел Маков: «Украинское государство считает, что о нас и так все узнают»

КАТЕРИНА ЯКОВЛЕНКО поговорила с ЕВГЕНИЕЙ БЕЛОРУСЕЦ о проекте «Победы побежденных», который рассказывает о повседневной жизни и труде шахтеров на территории войны.
670

Повседневность и война

KORYDOR записал выступление акциониста в Impact Hub Odessa – о том, как власти в попытке ликвидировать неугодных действуют на пользу политическому искусству.
477

Петр Павленский: «Если жизнь в подчинении становится невыносимой, надо сжечь все нахрен»

Художниця з Північної Ірландії про те, чому не варто пропагувати «духовність» через культуру.
729

Шила Колкло: «Київ – це така собі радянська Європа»

Якщо культура 1.0 – це культура моралізаторства, повчання, то культура 2.0 – це культура приємного вечора, реклами й масової пропаганди. Якою є культура 3.0?
551

Культура на горизонті подій

Що не так із муралами в українських містах? Що не так із мешканцями цих міст? Відповідають українські та польські художники.
1924

Мурали: мистецтво чи декор?

Художниця та перформерка про те, навіщо повертатися на окуповані території, де пролягають межі між миром та війною, і як повернути словам втрачене значення.
494

Оля Михайлюк: «Поки неможливо робити проекти в Криму, будемо робити їх там, де ми є»

«Бути мною» Анни Хьоґлунд – чи не перша книжка українською, що пробує говорити з дівчатами-підлітками про тіло. Ця розмова – ще один крок у боротьбі зі стигмою, об’єктивізацією та соромом, який нав’язують жінкам.
1033

Бути собою: як писати про фемінізм для підлітків

Документалистка о том, как найти историю для фильма, и почему реальность иногда оказывается сильнее режиссерских амбиций.
1501

Марина Разбежкина: «Страх направить камеру на человека – это профнепригодность»

KORYDOR публікує текст лекції літературознавиці та перекладачки ІРИНИ СТАРОВОЙТ про трансформації «стидкої» пам’яті, прочитаної в рамках освітнього проекту CSM та KORYDOR «Від першої особи: Пам’ять. Голос. Діалог» у Харкові.
2982

Кричуща мовчанка: Що робити з потворними спогадами прекрасних міст?

Чому війні не потрібен митець, як оцінювати рутинність життя, і що спільного між снайпером і художником.
1056

Леся Хоменко: «Понять – это и есть победить»

Завантажити ще

спецтеми: