В украинском прокате идет фильм «Затерянный город Z». Его режиссер Джеймс Грэй как будто освоил новый приключенческий жанр. На самом деле нет. Он опять снял фильм про семью и долг.
103

Звезда потерянного счастья

Седнівські пленери — двомісячні творчі резиденції, що їх організовувала Спілка художників УРСР у Будинку творчості і відпочинку Художнього фонду Української РСР «Седнів» (містечко Седнів на річці Снов на Чернігівщині). У сучасній українській художній критиці під седнівськими пленерами зазвичай мають на…

320

Седнівські пленери

Коли художник декілька років поспіль працює з певною темою, в роботах поступово проявляється фактор часу, постає динаміка змін, які відбуваються з контекстом, із самим автором, і, власне, з предметом його дослідження, але щось залишається без змін. Над серією «Новий пейзаж»,…

321

Тимчасова константа. Цифрові пейзажі Олексія Сая

ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК побувала на відкритому просторі «Участь без участі» фестивалю «86» у Славутичі й записала його найцікавіші дискусії.
321

Робота над факапами

ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК подивилася фільм Тайга О’Саллівана «Великий мур» і міркує про ціну красивої кінематографічної метафори.
330

Великі й маленькі мури: як працюють стіни

РУСЛАНА КОЗИЕНКО анализирует рассказы участников проекта CSM и KORYDOR «Точки приближения» и предлагает читать между строк.
759

Фрагменты речи: точки приближения

СВІТЛАНА ОДИНЕЦЬ аналізує образи українських мігранток у культурі та медіа й міркує, чому вони стають героїнями кіно- та телесюжетів набагато частіше, ніж мігранти-чоловіки.
787

Могіканки у кривих дзеркалах

ТИБЕРИЙ СИЛЬВАШИ – об исторических пустотах, где вырастает миф, седневских пленэрах и неожиданной свободе.
1557

Тиберий Сильваши: «Барочный миф, миф соцреализма и работы молодых художников объединила нарративная функция картины»

Режисер фільму «Великий мур» – про архітектуру влади, метафори Кафки та важливість звуку й голосу.
584

Тайґ О’Салліван: «Задача політичного мистецтва – створити атмосферу, де ви будете формувати власні ідеї»

ІНГА ПИЛИПЧУК – про роман Наташі Водін «Вона родом із Маріуполя», який цього року здобув премію Лейпцизького книжкового ярмарку.
577

Історія зі складним продовженням: «Вона родом із Маріуполя» Наташі Водін

Автор фільму «21 х Нью-Йорк» ПЬОТР СТАСІК – про те, як знімати місто, самотність і секс на пляжі.
476

Пьотр Стасік: «Режисери люблять метро, бо там темно, таємничо й позачасово»

KORYDOR публікує уривок «Тіні» з автобіографії Івана Кавалерідзе, яку до Книжкового Арсеналу видав Центр Довженка.
612

Репресії, які ми пережили. Спогади Івана Кавалерідзе

Завантажити ще

спецтеми:

теги
(само)цензура архів архів сучасного мистецтва виставка візуальне мистецтво війна гуманітарна політика дискусія документальне кіно жінка в мистецтві книжки колонка креативна економіка критичне мистецтво культура культура й інновації культурна політика культурний менеджмент куратор кіно література малі міста медіа мистецтво місто насилля освіта політика включення проекти пропаганда самоорганізація самоцензура свобода соціальне мистецтво сучасне мистецтво фемінізм фестиваль фотографія цензура європейський досвід ідентичності інновації іншування історія історія мистецтва