KORYDOR публікує доповідь видавчині КАТАРІНИ РААБЕ про те, як переклади викривають ментальні поділи в українській культурі.

DEFENCELESS TERRITORIES. PERCEPTION OF MODERN UKRAINIAN LITERATURE BY GERMAN PUBLIC

Авторка книжки «Чому інтернет-порно має значення» МАРГРЕТ ГРЕБОВІЧ – про нове поняття приватності, ілюзію свободи вибору й котиків у соцмережах.

Margret Grebowicz: “We are more alone than ever”

ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК аналізує фільм Сергія Лозниці «Аустерліц» й говорить про неминучі наслідки комерціалізації просторів пам'яті.

CHECKING INTO DACHAU

Канадський історик українського походження СЕРГІЙ ЄКЕЛЬЧИК про те, з чого мала б починатись українська декомунізація, й те, як популізм вихолощує важливі гасла.

SERHY YEKELCHYK: “COLONIAL” MEANS THAT WE HAVE NOT BEEN RESPONSIBLE FOR OUR PAST

В авторській колонці ЄВГЕНІЯ ОЛІЙНИК пише про химерні форми боротьби з «совком», які виникають у публічному просторі країни.

THE FLAG AND THE BLIDNESS

Художник рассказывает о том, как в Харькове победило «Барабашово», и объясняет, почему европейской эмпатии не хватает на Украину.

PAVLO MAKOV: “UKRAINIAN STATE THINKS THAT EVERYONE WILL LEARN ABOUT US EITHER WAY”

  This article was released under the patronage of Irina Chernyshova who contributed to the project Korydor trough crowdfunding platform. I started looking for Alexander Etkind’s “Warped Mourning. Stories of the Undead in the Land of Unburied” in Kyiv’s bookstores right after I’d finished the “Portraits in the Barbed Frame” by Vadim Delaunay. The autobiographical…

ALEXANDER ETKIND: “TO RECOGNIZE CRIMES OF THE SECOND WORLD WAR MEANS TO CHANGE YOUR VIEWS ON THE STATE”

У одному з найбідніших регіонів Італії мирно співіснують мусульмани й католики, сусіди влаштовують квартирники, а гей-прайди нагадують родинні свята. Все це – завдяки волонтерам.

PALERMO: A PLACE FOR EVERYONE

Online magazine Korydor in cooperation with PinchukArtCentre Research platform continues to study the subject of contemporary art. This time we will talk about curatorial practices and institutional critique. Tetiana Kochubinska, curator of national exhibitions, interviews her colleague from Poland – Anna Smolak, guest curator of the “Re-consideration” project. It should be noted that PinchukArtCentre has…

Anna Smolak: We question the traditional institutional museum-like narratives that propose a linear way of thinking


special topics:

tags
(само)цензура архів архів сучасного мистецтва виставка візуальне мистецтво війна гуманітарна політика дискусія документальне кіно жінка в мистецтві книжки колонка креативна економіка критичне мистецтво культура культура й інновації культурна політика культурний менеджмент куратор кіно література малі міста медіа мистецтво місто насилля освіта політика включення проекти пропаганда самоорганізація самоцензура свобода соціальне мистецтво сучасне мистецтво фемінізм фестиваль фотографія цензура європейський досвід ідентичності інновації іншування історія історія мистецтва